خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان:

شهید «سلگی» همواره خود را بدهکار مردم می‌دانست

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با اشاره به اینکه شهید «سلگی» همواره خود را بدهکار مردم می‌دانست، گفت: شهید «سلگی» با تمام افتخاراتی که داشت هیچ‌گاه خود را در مقام‌هایش محفوظ نکرد و همواره با مردم و در کنار مردم بود.
کد خبر: ۹۲۴۱۲۲۲
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹

شهید «سلگی» همواره خود را بدهکار مردم می‌دانستبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی فرجی در مراسم بزرگداشت چهلم سردار شهید «حاج میرزا محمد سلگی» و یادبود شهید «جباریان» با اشاره به اینکه شهید «سلگی» همواره خود را بدهکار مردم می‌دانست، اظهار داشت: شهید «سلگی» با تمام افتخاراتی که داشت هیچ‌گاه خود را در مقام‌هایش محفوظ نکرد و همواره با مردم و در کنار مردم بود.

وی عنوان کرد: سردار «سلگی» همان انسان مجاهد مخلصی بود که در دوران دفاع مقدس با رشادت وارد میدان دفاع شد و با همان تفکر زندگی خود را ادامه داد.

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با تاکید بر ارادت و اعتماد «حاج میرزا» به جوانان گفت: شهید «سلگی» به جوانان بسیار اهمیت می‌داد و اعتقاد داشت همان طور که در دوران جنگ به جوانان مسئولیت‌های مهم می‌دادند باید اکنون هم به آنها میدان داد .

وی با بیان اینکه هر جایی که به «حاج میرزا» مسئولیت دادند نگاه مردم نگاه ارزشمندی بود، گفت: خداوند به «حاج میرزا» ویژگی‌های خاصی داده بود و دنیا در او اثر نگذاشت.

سردار فرجی ادامه داد: در عملیات «قادر» که مشترک با نیروهای ارتش بود، «حاج میرزا سلگی» را به عنوان فرمانده پیشنهاد دادند چراکه انسان تاثیرگذاری بود.

وی با اشاره به عملیات «مرصاد» گفت: «حاج میرزا» هر دو پای خود را از دست داده و از ناحیه دست مشکل پیدا کرده بود اما هدایت این عملیات بر دوش این جانباز بود که به خوب فرماندهی کرد.

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با اشاره به صبوری همسر شهید «سلگی» گفت: این شیر زن نیز سهم بزرگی در مسیر «حاج میرزا سلگی» داشت.

در پایان این مراسم از تمثال شهید «جباریان» در دانشگاه فنی مزین به نام این شهید رونمایی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات