برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر در کهگیلویه و بویراحمد + (جزئیات)

مراسم پرفیض شب‌های قدر و شهادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) بارعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می گردد.
کد خبر: ۹۲۴۱۱۰۵
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، همزمان با فرا رسیدن شب های قدر و شهادت امام علی علیه السلام  مراسم هایی با حضور مومنین و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در مصلی ها، حسینیه ها، تکایا و مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

با توجه به شیوع ویروس کرونا این آیین های معنوی امسال متفاوت تر از گذشته و با رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در  اماکن مذهبی در حال برگزاری هستند.

این مراسم ها با برنامه هایی، چون جزء خوانی قرآن کریم، قرائت دعای جوشن کبیر، مرثیه سرایی، سخنرانی و برگزاری مراسم احیاء با حضور  قشرهای مختلف مردم روزه دار و خداجوی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

در مصلی امام خمینی ره شهر یاسوج این مراسم معنوی از ساعت 24 آغاز و به مدت دو ساعت ادامه دارد.

هیات مذهبی المهدی پایگاه مقاومت صاحب الزمان (عج)  نیز در مسجد صاحب الزمان یاسوج  مراسم احیای شب های قدر را از ساعت 22 آغاز و با برنامه هایی همچون قرائت دعای افتتاح ،  دعای جوشن کبیر،  قرآن به سر ، مناجات امیر المومنین (ع)   سخنرانی و روضه خوانی به مدت دو ساعت برگزار می کند.

مراسم احیای شب های قدر از سوی هیئت فرهنگی مذهبی شیفتگان مهدی پایگاه مقاومت بسیج منتظران مهدی (عج) در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر یاسوج واقع در گلستان 5 نیز از ساعت 23 و 45 دقیقه تا ساعت 2 بامداد با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

بروزرسانی می شود...

 

 

ارسال نظرات