خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین

بخش زیادی از فعالیت بسیج، آتش به اختیار است

سرهنگ شیخ حسنی گفت: فرماندهی در بسیج ابلاغ محور نیست بلکه هدایت محور است و بسیاری از فعالیت های بسیج آتش به اختیار است که این فرمان از سوی مقام معظم رهبری صادر شده است.
کد خبر: ۹۲۴۰۸۹۲
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، اولین نشست کمیسیون پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی دادسرای قزوین به ریاست محمد قاسمی دادستان قزوین و با حضور مسوولان استانی در سالن جلسات دادسرای عمومی و انقلاب قزوین برگزار شد.

 

سرهنگ محسن شیخ حسنی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) در این مراسم بیان مرد: پیش از کرونا هشت تیم فعال گشت در ناحیه و در هر پایگاه بین یک تا سه تیم فعال وجود داشت و به طور متوسط سی تیم گشت رضویون با تفاهم با دوستان ناجا گشت زنی در ساعات مقرر داشتیم. 

 

وی گفت: افتخار ما این است بسیجی هستیم و بسیج نیروی داوطلب فعالی است که بدون هزینه برای پیشبرد اهداف انقلاب اعلام آمادگی کرده است.

 

سرهنگ شیخ حسنی اظهار کرد: فرماندهی در بسیج ابلاغ محور نیست بلکه هدایت محور است و بسیاری از فعالیت های بسیج آتش به اختیار است. که این فرمان از سوی مقام معظم رهبری صادر شده است. 

 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) عنوان کرد: در بحث مقابله با کرونا پیش از ابلاغ هرگونه دستور، بسیجیان اقدام به گندزدایی شهر کردند و در این راستا  هر فعالیت جهادی از سوی بسیجیان که آتش به اختیار باشد ما باید به عنوان حامی، نواقص امر را برطرف کنیم.

 

وی افزود: بیش از سه سال است که این گشت های رضویون در حال انجام است و باید انگیزه نیروها از سوی مسوولان امر مورد توجه قرار گیرد.

 

این مسوول نظامی اضافه کرد: همه ما باید حامی بسیجی باشیم که برای حفظ امنیت در ساعاتی از نیمه شب اقدام به کار آتش به اختیار و حفاظت از شهر می کند و این بسیجی باید بداند ما حامی او هستیم.

 

سرهنگ شیخ حسنی تصریح کرد: امروز عمدتا طیف بسیج، نوجوان و جوان است که سرشار از هیجان و انگیزه هستند و باید فرصت دهیم این بسیجیان به حد قابل قبولی از اطلاعات قضایی برسند و برخوردهای سلبی با این ظرفیت ها موجب کاهش فعالیت این قشر می شود. 

 

وی افزود: امروز با تفاهم بین بسیج و پلیس با شناسایی نقاط آلوده و با هدایت میدانی از سوی ناجا، ظرفیت بسیج می توان در امر ارتقا امنیت اجتماعی ورود یابد. 

 

سرهنگ شیخ حسنی گفت: آماده هستیم که با تدبیر مسوولان استانی ظرفیت بسیج را برای ورود به مباحث تعیین شده ایجاد نماییم.

 

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار