در دیدار باخانواده شهیدشکری عنوان شد:

مقام شهیدو شهادت مقام حسرت و پند است نه مقام تاسف و غم

حجت الاسلام والمسلمین جعفرنژاد مسوول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس استان کردستان ضمن دیدار با خانواده شهیدشکری که درهفته گذشته در درگیری با عوامل ضدانقلاب درمنطقه عمومی دیواندره به شهادت رسید ضمن دلجویی و عرض تبریک وتسلیت به این خانواده گفت: مقام شهیدو شهادت مقام حسرت و پند است نه مقام تاسف و غم.
کد خبر: ۹۲۴۰۷۱۷
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان حجت الاسلام والمسلمین جعفرنژاد مسوول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس استان کردستان و شورای فرماندهی سپاه دیواندره ضمن دیدار با خانواده شهیدشکری که درهفته گذشته در درگیری با عوامل ضدانقلاب درمنطقه عمومی دیواندره به شهادت رسید ضمن دلجویی و عرض تبریک وتسلیت به این خانواده گفت: مقام شهیدو شهادت مقام حسرت و پند است نه مقام تاسف و غم.

وی در ادامه افزود:مقام شهیدو شهادت مقام حسرت و پند است ومقام تاسف و غم نیست و برای منزلت شهید بایدحسرت خورد چه مقامی دارندو آیه صریح قرآن شهدارا زنده و روزی خور درنزد خداوند می‌داند.

 جعفر نژاد عنوان کرد:اولین قطره خون شهید که به زمین ریخته می‌شود گناهان آن را بخشیده وعمیقا به جایگاه شهدا باید حسرت خورد.

 مسوول نماینده ولی فقیه در سپاه کردستان اضافه کرد: نظام اسلامی در هر مقطعی به دلایل شرایطی که در آن قرار می‌گیرد شهید دارد مثل مقطع فعلی که با موافقت رهبر معظم انقلاب مدافعان سلامت «شهید خدمت» محسوب می‌شوند.

مسوول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان تصریح کرد:درست است که همه ما در دنیا اهداف و آرزو‌هایی داریم، ولی در یک نگاه بالاتر و کلی تر، بزرگترین آرزوی همه، رسیدن به کمال نهایی و سعادت واقعی است. اما مهمترین مسئله، تشخیص وظیفه به شکل صحیح و انجام دادن این وظیفه با تمام توان است.

وی گفت:پیامبر اکرم فرمود:«هر کسی براستی خواهان شهادت باشد، (ثواب آن) به او داده می‌شود، هر چند به شهادت نرسد».
 

جعفر نژاد تصریح کرد: شهادت در راه خدا سعادتی بی مثال است زیرا شهید راه خدا تمامی گناهانش بخشوده می شود و به بهشت وعده داده شده است.

انتهای پیام/7727

ارسال نظرات