خبرهای داغ:

تولید محتوا وتهیه ۲۰ ویدیو آموزشی هنر در شاهرود

مدیر مسئول و مدرس آموزشگاه آزاد هنر‌های تجسمی ترنج شاهرود گفت: تولید محتوا وتهیه ۲۰ ویدیو آموزشی هنر جهت آموزش در این آموزشگاه تهیه شد.
کد خبر: ۹۲۴۰۶۸۰
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مینا مختاریان اظهار کرد: آموزش از راه دور، تولید محتوا وتهیه ۲۰ ویدیو آموزشی هنر بصورت رایگان از برنامه‌های این آموزشگاه بوده است.
وی تصریح کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون در فضای مجازی فیلم‌های آموزشی در اختیار علاقه مندان، هنرجویان و دانشجویان قرار داده شده و حدود ۵۰۰۰ نفر از این فیلم‌های آموزشی دیدن کرده و بهره‌مند شده اند.
مدیر مسئول و مدرس آموزشگاه آزاد هنر‌های تجسمی ترنج شاهرود، اظهار داشت: به منظور تشویق مردم به در خانه ماندن و کمک به استفاده بهینه از وقت و همچنین ایجاد نشاط و سرگرمی از زمان شیوع کرونا این آموزش‌ها را در فضای مجازی شروع کرده که مورد استقبال خوبی از سراسر ایران و حتی خارج از کشور واقع گردیده است.
مختاریان در ادامه گفت: خوشحالم که در این برهه از زمان و درشرایط کنونی سهم اندکی در تبدیل این تهدید به فرصت و کمک به آرامش علاقه‌مندان به هنر را داشته ام.
وی بیان داشت: همچنان مشغول تولید محتوا و تهیه فیلم‌های آموزشی هنر بخصوص در زمینه نگارگری هستم تا در این عرصه گامی برداشته باشم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار