خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری قزوین:

اجرای پروژه تثبیت نیوجرسی جدید در معابر سطح شهر

سعید جهانگیری، گفت: سه پروژه تثبیت نیوجرسی جدید در تقاطع حکیم - پیروزی، خیابان‌های نبوت، سلامگاه و شمال میدان میرعماد اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۲۴۰۶۵۸
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، جهانگیری مدیرعامل سازمان حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: در حوزه حمل و نقل و ترافیک از تثبیت نیوجرسی‌ها بهمنظور ایجاد محدودیت و دسترسیهای موقت در معابر سطح شهر استفاده میشود.

وی افزود: تثبیت نیوجرسی برای اجرای این قبیل پروژههای موقت به لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه بوده و در صورت نیاز به تغییر وضعیت، میتوان در بازه زمانی کوتاه تری نسبت به تغییر وضعیت معبر اقدام کرد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین با اشاره به پروژههای جدید تثبیت نیوجرسی در معابر سطح شهر، اظهار کرد: پروژه تثبیت نیوجرسی تقاطع حکیم - پیروزی، خیابانهای نبوت، سلامگاه و شمال میدان میرعماد به منظور تغییر در دسترسیها در دستور کار سازمان قرار گرفته است.

جهانگیری ادامه داد: این اقدام در راستای تغییر در دسترسی رانندگان در معابر یادشده انجام می‌شود و انتظار میرود با ایجاد این تغییرات، شاهد روانتر شدن ترافیک در این معابر بوده و در کنار آن، ترددها نیز ایمنتر شود.

 

1004/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار