خبرهای داغ:
فرمانده حوزه شهید«احمدی روشن» همدان خبر داد

توزیع 330 بسته معیشتی به‌همت حوزه شهید«احمدی روشن» همدان

فرمانده حوزه شهید«احمدی روشن» همدان با اشاره به اجرای رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه گفت: در دومین مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه 330 بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۴۰۶۴۹
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴

توزیع 330 بسته معیشتی به‌همت حوزه شهید«احمدی روشن» همدانمجتبی قنبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به اقدامات انجام شده حوزه مقاومت شهید «احمدی روشن» همدان اظهار داشت: فعالیت این حوزه با راه‌اندازی قرارگاه پدافند زیستی جهادی شهید «احمدی روشن» از 10 اسفند ماه سال 98 برای مقابله با ویروس کرونا آغاز شد.

وی با بیان اینکه شروع کار در محل مسجد میرزا تقی‌خان همدان بود، افزود: با توجه به حجم فعالیت‌ها و استقبال بسیجیان با هماهنگی با مدیر دبیرستان شهیدان حاج بابایی محل قرارگاه به دبیرستان انتقال یافت.

فرمانده حوزه شهید«احمدی روشن» همدان ابراز داشت: تهیه و توزیع دستکش یک بار مصرف به تعداد 4 هزار جفت، همکاری در دوخت ماسک و لباس بیمارستانی، تهیه 200 بسته بهداشتی شامل دستکش، ماسک، محلول ضدعفونی و توزیع آن بین نیازمندان از جمله اقدامات انجام شده این حوزه است.

وی با اشاره به تهیه و توزیع 120 سبد غذایی هر بسته به مبلغ 100 هزار تومان تصریح کرد: تهیه و کتابت حرز امام جواد(ع) و توزیع آن، تهیه آبمیوه طبیعی ویژه کادر پزشکی و مدافعان سلامت به مدت 2 هفته با مشارکت ستاد مردمی، تهیه 15 دستگاه تلویزیون و ستاپ باکس و 3 عدد گوشی موبایل برای کمک به دانش‌آموزان نیازمندی که امکان پیگیری دروس را نداشتند نیز از دیگر فعالیت‌ها بود.

قنبری شناسایی چهار مستاجر و پرداخت اجاره بهای آنان، شناسایی 9 دست‌فروش که از نظر مالی ضعیف بودند و با شیوع بیماری کرونا با مشکلات اقتصادی مواجه شده بودند و معرفی آنان به خیرین برای حمایت و پرداخت هزینه معیشتی و تأمین اجاره بها را از اقدامات انجام شده این حوزه برشمرد.

وی یادآور شد: 30 نفر از خواهران بسیجی حوزه نیز به مدت 25 روز با کار جهادی در مراکز بهداشت در طرح غربالگری ستاد مردمی مقابله با کرونا مشارکت داشتند.

فرمانده حوزه شهید«احمدی روشن» همدان عنوان کرد: همچنین خواهران بسیجی داوطلب به مدت یک ماه اقدام به تهیه غذای گرم طی دو وعده و توزیع آن بین نیازمندان کردند که در ماه مبارک رمضان نیز این کار در وعده افطار و سحری انجام شد.

وی با اشاره به مشارکت فعال در پویش «در خانه بمانیم» و «کمک مومنانه» اظهار داشت: از دیگر فعالیت‌های اجرایی می‌توان به ضدعفونی کردن معابر، بازار و سطح شهر به مدت 40 شب، خریداری چهار دستگاه سمپاش موتوری با کمک خیرین به ارزش 11 میلیون تومان و قربانی پنج گوسفند و توزیع گوشت آن بین نیازمندان اشاره کرد.

قنبری با اشاره به اجرای رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه تصریح کرد: در دومین مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه 330 بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

وی با بیان اینکه از مجموع این بسته‌ها 230 بسته هر یک به ارزش 350 هزار تومان و 100 بسته نیز هر یک به ارزش 150 هزار تومان تهیه شده بود، گفت: بسته‌های آماده شده شامل گوشت، مرغ، برنج، روغن، رب، خرما، بسته بهداشتی، محلول ضدعفونی کننده و... بود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار