خبرهای داغ:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین

سامانه پاسخگویی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های قزوین راه اندازی شد

حق لطفی گفت: سامانه پاسخگویی تلفنی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان همزمان با چند استان دیگر در این استان نیز راه اندازی شد.
کد خبر: ۹۲۴۰۲۴۳
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹

جواد حق لطفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین خصوص این سامانه افزود: سامانه ۱۴۱ از سالها پیش به شکل متمرکز در ستاد سازمان راهداری کشور و به صورت گویا فعالیت می‌کرد اما از این پس امکان پاسخگویی به تماس ها در خود استان‌ها فراهم خواهد شد.

وی اضافه کرد: به همین منظور سه تن از کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های استان قزوین به صورت شبانه روزی آماده پاسخ گویی به سوالات مردم خواهند بود.

حق لطفی ادامه داد: آگاهی از آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها، شرایط جوی، اطلاع از محورهای مسدود و بازگشایی شده، اطلاع از محدودیت های تردد وسایل نقلیه در محورها، دریافت مسیر و مسافت بهینه بین شهرها اطلاعاتی است که مردم می توانند طی تماس با سامانه ۱۴۱ استان قزوین به آنها دست یابند.

وی گفت:همچنین دریافت اطلاعات مربوط به تصادفات، ثبت مشکلات راه‌ها و شکایت از رانندگان حمل و نقل عمومی و مسافران از دیگر مواردی است که از طریق تماس با این سامانه امکان پذیر خواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: راه اندازی سامانه پاسخگویی ۱۴۱ در استان‌ها با تمرکز زدایی از ستاد مرکزی، موجب تسریع در پاسخگویی شده و مدیران استان‌ها در صورت دریافت گزارش در خصوص راههای حوزه استحفاظی خود می‌توانند در حداقل زمان ممکن برای رفع آن اقدام کنند.

 

1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار