کمک مومنانه دانش آموزان دبیرستان رشد قرچک، در قالب«قلک کریمانه»

جمعی از دانش آموزان دبیرستان رشد قرچک، با تاسی به سیره کریمانه امام حسن (ع) در قالب طرح «قلک کریمانه» اقدام به جمع آوری پول جیبی های خودشان کرده و برای یاری رساندن به هم کلاسی های خود بسته های ارزاق تهیه و ضمن حفظ کرامت دوستان خود، ارزاق مورد نیاز را بین آنان توزیع کردند.
کد خبر: ۹۲۴۰۱۲۸
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۱

به گزارش سپاه استان تهران خبرگزاری بسیج، همزمان با روز میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن (ع)  دانش آموزان دبیرستان رشد در راستای اجرای طرح شهید بهنام محمدی؛ بسته های ارزاق را درقالب چاشت مهربانی تهیه و به همکلاسی های خود تقدیم کردند.

براساس این گزارش، رسم زیبای بخشش و یاری کردن به  نیازمندان با الهام گرفتن از سیره کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) با کمک مدیر،مربیان طرح شهید بهنام محمدی  حوزه حضرت زینب(س) شهرستان قرچک و چند تن از دانش آموزان این  مدرسه، با رعایت اصول بهداشتی و حفظ کرامت دانش آموزان نیازمند برگزار شد.

 در این کار خیرخواهانه و نیک، جمعی از دانش آموزان دبیرستان رشد با شرکت در چالش بسته های مهربانی که مبنی بر تهیه ارزاق با وسع مالی و پول جیبی های خودشان بنام قلک کریمانه بود به همراهی مربیان مدرسه با تاسی از سیره امام حسن (ع) رسم زیبای کمک و بخشش را با یاری رساندن به هم کلاسی های خود اجرا و بسته های ارزاق را پخش کردند.

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار