خلق حماسه‌ای دیگر از مردم کردستان / جشن گلریزان، جشن نوع دوستی و مهربانی در سنندج برگزار شد

همزمان با شب ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع)، مراسم جشن گلریزان در سنندج به صورت برنامه زنده تلویزیونی با حمایت‌های گرم مسئولین و خیرین استان در شهر سنندج و از طریق صدا و سیمای مرکز استان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۲۳۹۹۵۴
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، فتحی مدیرکل زندان‌های کردستان و نائب رئیس هیأت امنای ستاد دیه استان ضمن اعلام این خبر گفت: همه ساله در ایام ماه مبارک رمضان سالن فجر سنندج میزبان مردمانی بود که می‌آمدند تا ثابت کنند که کردستانی‌ها مردمی نوع دوست هستند و در همه حال به یاری نیازمندان جامعه می‌شتابند.

وی افزود: در حقیقت جشن گلریزان در کردستان نمادی از فداکاری و گذشت بود و اوج نوع دوستی را به نمایش می‌گذاشت که متاسفانه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور، امکان برگزاری این جشن‌ها همچون سنوات گذشته و با حضور پرشور مردم وجود نداشت، اما خوشبختانه این مردم کردستان بودند که بار دیگر اوج نوع دوستی و مهربانی را به نمایش گذاشته و حماسه‌ای عظیم به نام جشن گلریزان را در خانه‌های خود و از پشت قاب تلویزیون به نمایش گذاشتند.

مدیرکل زندان‌های کردستان با تاکید بر این موضوع که مردم حامیان اصلی ستاد دیه هستند بیان نمود: برنامه زنده تلویزیونی جشن گلریزان تنها توانست گوشه‌ای از حماسه حضور مردم در حمایت از زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد را به نمایش بگذارد چراکه بسیاری از مردم نیز بودند که به صورت ناشناس پس از اعلام شماره حساب‌های ستاد دیه از سوی مجری برنامه، مبالغی را به حساب این ستاد مردمی واریز می‌نمودند.

فتحی نائب رئیس هیأت امنای ستاد دیه کردستان با تقدیر و تشکر ویژه از مردم خونگرم و مسئولین دلسوز استان به جهت حمایت‌های بی دریغشان از جشن گلریزان، خاطرنشان کرد: خوشبختانه کمک‌های مردم به جشن گلریزان، اعضای ستاد دیه در استان را امیدوار کرد تا امسال نیز به برکت همین کمک‌ها بتوانند تعدادی دیگر از زندانیان جرائم غیرعمد را به کانون گرم خانواده هایشان بازگردانند.

مدیرکل زندان‌های کردستان با بیان این مطلب که برنامه زنده تلویزیونی دیشب، تنها نمادی از جشن گلریزان بود گفت: جشن گلریزان تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت و مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب‌های ۷۷/۲۰۸۹۸۹۸۹ نزد بانک ملت، ۱۱۳۹۰۲۷۶۰۰ نزد بانک تجارت و ۰۱۰۵۹۵۱۰۷۸۰۰۴ نزد بانک ملی و همچنین شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۳۴۰۳۷۱۰ همگی به نام ستاد دیه واریز نمایند.

این مقام مسئول افزود: آمار و اطلاعات مربوط به کمک‌های مردمی به ستاد دیه جهت کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، در پایان ماه مبارک رمضان به سمع و نظر مردم خواهد رسید.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار