خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین خبر داد:

آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه با توزیع ۲۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان

سردار شاهرخی گفت: در دومین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه تعداد ۲۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سراسر استان توزیع می گردد.
کد خبر: ۹۲۳۹۶۲۲
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲

سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین اظهار کرد: امروز همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) مرحله دوم رزمایش بزرگ کمک مومنانه عملیاتی شده است.

 

وی ادامه داد: در این مرحله با همراهی مردم عزیز و با جمع آوری کمک های مردمی، دستگاه ها و خیرین، ۲۵ هزار بسته معیشتی آماده شده است تا در سریع ترین زمان ممکن به دست جامعه هدف برسد.

 

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین بیان کرد: کمک های مردمی توسط نیروهای بسیج دسته بندی و آماده سازی شده است و امروز و فردا به خانواده های محترم جامعه هدف اعطا می شود.

 

سردار شاهرخی تبیین کرد: این کمک ها با همراهی و یاری دستگاه های گسترده ای جمع آوری شده است؛ نهادهای مردمی ادارات و دستگاه های کشوری و لشگری و هر کسی که توانسته است نقش آفرین باشد در این موضوع یاری رسانده است.

 

این مسوول ادامه داد: مجموعه استانداری، ستاد اجرایی فرمان امام، دانشگاه علوم پزشکی و سایر دستگاه ها در این موضوع ورود یافته اند تا انشا الله بتوانیم هم به مردم عزیز خدمت کنیم و هم فرمان رهبر معظم انقلاب را عملی نماییم.

 

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در خاتمه یادآور شد: مرحله سوم این کمک ها همزمان با عید سعید فطر بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

 

۱۰۰۴/ت۲۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار