اقدامات گروه جهادی منتظران موعود شهرستان سجاس به روایت تصویر

با شیوع ویروس کرونا، گروه‌های جهادی نیز با انجام اقدامات مختلف در حال مقابله با ویروس کرونا و همیاری با مدافعان سلامت هستند.
کد خبر: ۹۲۳۹۴۹۹
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛کرونا در کنار تمام بلا‌ها و مصیبت‌هایی که با خود به کشور آورد، اما در پشت پرده اتفاقات خوبی را رقم زد. اتفاقاتی که شاید پیش‌تر تا این حد دیده نمی‌شد، اما این روز‌ها دیگر برای همه مردم و حتی مسئولین قابل توجه است.

به چشم آمدن خدمات بی سر و صدای گروه‌های جهادی در گوشه و کنار کشور و این روز‌ها در برابر ویروس کرونا، همان اتفاق خوبی است که به این بار استثناً به لطف کرونا رخ داد.

با شیوع کرونا تقریباً تمام گروه‌های جهادی، مردمی و خیریه‌های کشور با همدلی و یکدستی در کنار یکدیگر قرار گرفتند و برای شکست این ویروس منحوس هم صدا شدند. کرونا مردم را به میدان جهاد آورده و بسیاری از مردم شهر هرچند در قالب جمع‌های کوچک و بزرگ، در حال کمک هستند. گروه جهادی شهید ستاری نیز یکی از همان گروه‌هاست که با کمک تعدادی از جوانان و نوجوانان به یاری نیرو‌های درمانی و مردم آمده‌اند. به علاوه پس از سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر ورود پررنگ‌تر گروه‌های جهادی به موضوع محرومیت زدایی از نیازمندان و کمک مومنانه به مستضعفان، بسیاری از گروه‌های جهادی ازجمله گروه جهادی منتظران موعود بخش سجاس، باهمتی مضاعف در حال پرداختن به مسئله محرومیت زدایی هستند.
 
در زیر گوشه ای از اقدامات این گروه جهادی را مشاهده می کنید...
 
ارسال نظرات