خداحافظی فرمانده سپاه قرچک از دیار ۱۵ خرداد

فرمانده سپاه پانزده خرداد ناحیه قرچک در پیامی ضمن قدردانی از تلاش های همه همکاران خود در سپاه ناحیه 15 خرداد، بسیجیان، مدیران ومسئولان ادارات و اقشار مختلف این شهرستان، آماده خدمت در مسئولیت جدید خود در شهرستان رباط کریم شد.
کد خبر: ۹۲۳۹۲۵۷
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۸

به گزارش سپاه استان تهران خبرگزاری بسیج، سرگرد علی اصغر شهیری فرمانده سپاه قرچک در پیام خود ضمن طلب حلالیت از اقشار مختلف شهرستان قرچک؛ اعلام کرد: خداوند سبحان را شاکر و سپاسگزارم که به حقیر توفیق داد قریب به چهارسال از عمر سربازی ام را در این شهرستان سپری نمایم . در این مدت با وجود تمام کمبودها و نبود زیر ساخت های لازم در بسیج و سپاه شهرستان که در انجام تکالیف بی تاثیر نبود؛  اما به توفیق الهی در تعامل با حوزه محترم نمایندگی و حفاظت اطلاعات سپاه و همت و جانفشانی پاسداران و بسیجیان دریا دل در اقشار مختلف اعم‌از برادران و خواهران گرامی توانستیم اقدامات موثری  در حوزه های مختلف فرهنگی ، اجتماعی ،سازندگی و محرومیت زدایی، امنیتی و مهندسی، سلامت، بحران های طبیعی و ....  رقم بزنیم .

وی در بخش دیگری از پیام خود اظهار داشت: بر خود لازم می دانم از اینکه به جهت پذیرش سربازی در شهرستان رباط کریم توفیق ادامه خدمت را به مردم متدین و انقلابی  شهرستان قرچک ندارم از همه   پاسداران، بسیجیان در اقشار مختلف ، پیشکسوتان جهاد و شهادت، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ،طلاب و روحانیون و ائمه جماعات مساجد  ،اساتید و نخبگان ،فرهنگیان ،اصناف و بازاریان ،‌کادر پزشکی ودرمانی،هیئت های مذهبی و مداحان ،  مدیران محله های اسلامی ،معتمدین محلات ،‌هنرمندان ، ورزشکاران ، مسئولین گرانقدر شهرستان به ویژه امام جمعه محترم و فرماندار محترم ،دادستان محترم و فرمانده محترم  انتظامی ، اعضای محترم شورای تامین ،  شهردار و اعضای محترم شورای شهر، بخشدار ، دهیاران و اعضای محترم شوراهای روستا ها ، جامعه عشایری ، اصحاب رسانه و ... که اینجانب را در انجام تکالیف  و ماموریت های محوله یاری نمودند تقدیر و تشکر می نمایم و از همه ی سروران ارجمند طلب حلالیت دارم و امیدوارم در ذیل توجهات حضرت بقیه الله و تحت زعامت رهبری معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای عزیز همه ی سروران و عزیزان دیار ۱۵ خرداد موفق و موید باشند.

 

خدایا چنان کن سرانجام کار ، تو خشنود باشی و ما رستگار

 

«سرباز کوچک ولایت علی اصغر شهیری»

ارسال نظرات
آخرین اخبار