خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان:

بیش از 40 هزار سبد معیشتی در استان سمنان توزیع می شود

سرهنگ پاسدار علی خالقیان گفت: در مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه در استان سمنان بیش از 40 هزار سبد معیشتی توزیع می شود.
کد خبر: ۹۲۳۹۱۳۷
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ پاسدار علی خالقیان معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: با شیوع ویروس کرونا دشمنان سعی داشتند روحیه نا امیدی را در بین مردم تزریق کنند و حکومت ایران اسلامی را ناتوان در مقابله با این ویروس نشان دهند.

وی با اشاره به فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) گفت: مردم ما بهترین مردم هستند و مردم کشورمان با شیوع ویروس کرونا به صورت خود جوش و گروه های جهادی و با همکاری دستگاه های اجرایی یک پویش و زمایش دیدنی را برای شکست این ویروس ایجاد کردند.

سرهنگ خالقیان گفت: این رزمایش دو هدف حفظ سلامتی مردم و خدمت رسانی به مردم را دنبال می کرد و شناسایی مناطق آلوده و رفع آلودگی و خدمت به آسیب دیدگان از ویروس کرونا با همکاری و مساعدت مردم انجام شد که این شکوه حضور و همدلی ما را به یاد ایام دوران جنگ تحمیلی می اندازد که مردم جانانه برای شکست دشمن نقش بسزایی داشتند.

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: با محوریت امامان جمعه و بر اساس فرمان مقام معظم رهبری رزمایش بزرگی به نام رزمایش مواسات و کمک مومنانه در کشور شکل گرفت که این مهم وحدت را نیز بین مردم محکم تر کرد.

وی تصریح کرد: این رزمایش در استان سمنان و شهرستانها نیز با همکاری دستگاه های اجرایی و موسسات خیریه شکل گرفت و کمک های خوبی برای آسیب دیدگان از ویروس کرونا جمع آوری شد.

سرهنگ خالقیان افزود: در مرحله اول رزمایش مواسات و کمک مومنانه در استان سمنان بیش از 30 هزار بسته حمایتی توزیع شد و همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) نیز مرحله دوم این رزمایش با توزیع بیش از 40 هزار سبد معیشتی انجام می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار