سعد زعفری هشجین

لزوم بهره‌مندی از مشارکت خیرین در حوزه بهداشت و درمان/ اهدای ونتیلاتور به دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: در استان ما زمینه‌ها و بسترهای مناسبی جهت توسعه و مشارکت خیرین آماده است که مسؤولان باید به نحو شایسته از مشارکت این بزرگواران در عرصه‌های مختلف از جمله بهداشت و درمان بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۹۲۳۸۸۹۹
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۴

لزوم بهره‌مندی از مشارکت خیرین در حوزه بهداشت و درمان/ اهدای ونتیلاتور به دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی در دیدار با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و جمعی از خیرین سلامت اظهار کرد: شرایط حساس و خطیر پیش‌رو فرصتی جهت خدمت به مردم است که با درایت و مدیریت شایسته انجام وظیفه نمائید.

وی با تجلیل و قدردانی از خیرین حوزه سلامت و به‌ویژه خیّری که دستگاه ونتیلاتور به مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اهداء کرده افزود: در استان ما زمینه‌ها و بسترهای مناسبی جهت توسعه و مشارکت خیرین در حوزه‌های بهداشتی درمانی، اجتماعی، مسکن و مدرسه سازی آماده است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل بیان کرد: دراین راستا مسؤولان استان و دانشگاه‌ علوم‌ پزشکی موقعیت‌ها را مغتنم دانسته و از وجود خیرین بزرگوار به نحو شایسته بهره‌مند شده و در جهت نهادینه‌سازی امر خیرات با تمام توان و همت ورود نمایند.

وی تصریح کرد: الگوسازی در این امور جزو اساسی‌ترین معیارها است و قطعاً با تحقق این نمادهای ارزشی ما بتوانیم وظیفه و دین خود را به ملت ادا نمائیم.

شهرام حبیب زاده نیز در این نشست ضمن تشکر از توجهات امام جمعه اردبیل به حوزه سلامت گفت: مفتخریم به اینکه شرایط ویژه حوزه سلامت همواره توسط نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل مدنظر بوده و خادمین مردم در دانشگاه با دلگرمی هر چه بیشتر در انجام وظایف خود بیش از پیش مصمم خواهند بود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با تشکر از خیر اردبیلی بیان کرد: دستگاه تنفسی اهداء شده به ارزش ۱۹۰ میلیون تومان و چندین هزار ماسک n۹۵ جهت مصارف بخش‌های کرونایی بیمارستان اردبیل نشان از همت بلند و ارزشمند این خیّربزرگوار دارد.

گفتنی است؛ در این نشست یک دستگاه ونتیلاتور و چندین هزار ماسک n۹۵ به دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اهداء شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار