سرهنگ قنبری فرمانده سپاه ناحیه ری شد

خبرگزاری بسیج: فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ری با حضور سردار حسن زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران و جمعی از فرماندهان، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان و مسئولان ادارات شهرستان معرفی شد.
کد خبر: ۹۲۳۸۵۵۴
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۴

در این مراسم، سردار حسن زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران، سرهنگ روح الله قنبری را به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع) منصوب و از خدمات ارزنده سرهنگ مهدی فخاری فرمانده سابق این ناحیه قدردانی کرد.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) با اشاره به موقعیت حساس و اهمیت شهرری، خاطرنشان کرد: حضرت آقا شهرری را به خاطر جایگاه ویژه و قطب مذهبی استان و ظرفیت های بالای آن به عنوان قبله تهران معرفی کردند. وی در ادامه به توانایی ها و سوابق درخشان سرهنگ قنبری، اشاره کرد  وگفت: فرماندهی حوزه باقرشهر، جانشین ناحیه ، فرماندهی سپاه پردیس و رباط کریم از جمله مسئولیت هایی است که سرهنگ قنبری در کارنامه خود دارد.

وی افزود: سرهنگ قنبری یک فرمانده بسیجی استو با توجه به حضور چندین ساله او در شهرری این منطقه را خوب را می شناسد و فهم خوبی از ارتباطات بسیج دارد. او یک مدیر انسجام بخش و از مسئولان تعاملی است که ویژگی او ظرفیت های شهرستان را منسجم می کند. همچنین فرماندهی است که کمترین مراجعه را به فرماندهی استان داشته و با تدبیر و توانایی های خود توانسته است با نوآوری و ابتکار کارها را به پیش ببرد.

  در این مراسم از تلاش ها و خدمات سرهنگ مهدی فخاری فرمانده سابق ناحیه ری قدردانی و در حکمی از سوی سردار حسن زاده به عنوان معاون بازرسی و حقوقی سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران منصوب شد. 

 

ارسال نظرات