فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران:

نظریه نظام انقلابی هیچ تضادی با جوشش انقلابی، نظم اجتماعی و سیاسی ندارد

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران با اشاره به نظریه نظام انقلابی در بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: نظریه نظام انقلابی هیچ منافات و تضادی با جوشش انقلابی و نظم اجتماعی و سیاسی ندارد و ما تا ابد از نظریه نظام انقلابی دفاع می‌کنیم.
کد خبر: ۹۲۳۸۵۳۸
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳

به گزارش سرویس سپاه تهران خبرگزاری بسیج، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) که در محل سالن اجتماعات سپاه ناحیه ری برگزار شد؛ افزود: تمامی جریاناتی که بین جبهه انقلاب اسلامی و جبهه کفر و استکبار وجود دارد بر سر همین نظریه است،

وی اظهار داشت: همه مشکلات ، بحران ها و اتفاقاتی که دشمنان رقم می زنند برسر همین موضوع است که در راستای این تفکرات، سردار"حاج قاسم سلیمانی" را که اسطوره مبارزه با تروریست در جهان است را ترور می کنند و  با افتخار عنوان کردند که ما این حرکت مذبوحانه را انجام دادیم.

حسن زاده افزود: دشمنان همواره انواع تهدیدها و تحریم‌ها را بر کشور ما تحمیل کردند و تصور می‌کردند که با این فشارها جریان مقاومت متوقف می‌شود اما اکنون پی به اشتباه خود برده اند چون خیال می کردند به پشتوانه قدرت جهانی که دارند معادلات آنها درست و دقیق از آب در می آید اما همه چیز برعکس شد. آنها اعلام کردندکه ایران چهل سالگی انقلاب را نمی بیند و این ادعا را با تکیه بر توان و قدرت خود بیان کردند اما بعد از اینکه دیدند نمی توانند مقابل ایران بایستند و نمی توانند این کار را بکنند اقتدار شان در جهان زیر سئوال رفت.

وقتی سردار سلیمانی  به شهادت رسید دنیا به پا خاست و وقتی موشک های سپاه اسداران انقلاب اسلامی در پایگاه عین الاسد فرود آمد همه تصور میکردند الان اتفاقات سختی رخ می دهد اما هیچ اتفاقی نیفتاد و همه کشورهای عربی سفیر و نماینده خود را به ایران فرستادند و نگران اوضاع خودشان بودند. همچنین به آمریکایی ها گفتند شما که نتوانستید به این موشک ها پاسخ بدهید چگونه ادعا می کنید که از ما دفاع می کنید.

وی ادامه داد: پس از شیوع کرونا در جهان تصور می‌شد که ایران به خاطر تحریم ها و مشکلات اقتصادی  بیشترین خسارت و تلفات را متحمل می شود، اما  ، امروز کشور ما در مقابله با کرونا جزو کشورهای موفق است.

حسن زاده گفت: اکنون به  دنیا ثابت شد که نظریه نظام انقلابی، نظریه برتر است و می‌تواند بشریت را نجات دهد؛ زیرا نظام حاکمیتی که از دل انقلاب اسلامی بیرون آمده‌، می‌تواند ساختارهای خود را چیده، کشور را اداره و بر تصمیمات جهانی اثر بگذارد.

ارسال نظرات