خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان خبر داد

اجرای بیش از 15 برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه همدان

مسئول عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان گفت: بیش از 15 عنوان برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در سطح حوزه‌های مقاومت بسیج و ناحیه به صورت مجازی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۲۳۵۸۰۶
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴

اجرای بیش از 15 برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه همدانسرهنگ علی مختاری معین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن هفته عقیدتی سیاسی اظهار داشت: مهمترین رسالت عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج تقویت باورها و اعتقادات دینی و ایجاد زمینه رشد و تعالی معنوی و بصیرتی کارکنان است.

وی افزود: هفته عقیدتی سیاسی فرصت مناسبی برای نکوداشت مقام و شخصیت والای معلم اخلاق و انقلاب استاد شهید مرتضی مطهری و تجلیل از مقام اساتید و مربیان عقیدتی در سپاه و بسیج است.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان در ادامه به مهمترین عناوین برنامه هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه همدان اشاره کرد و گفت: بیش از 15 عنوان برنامه در طول هفته عقیدتی سیاسی در سطح حوزه‌های مقاومت بسیج و ناحیه انجام می‌گیرد که مهمترین آنها تجلیل و قدردانی از مقام مربیان و اساتید بسیج است.

وی افزود: با توجه به کرونا امسال برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی به صورت مجازی برگزار می‌شود  و از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی و فرماندهان مربی در محل کار آنها تجلیل به‌عمل می‌آید

مختاری گفت: برگزاری مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مطهری با عنوان «انسان و سرنوشت» برای آحاد کارکنان و بسیجیان، تهیه لوح فشرده از آثار شهید مطهری، ارسال جزوات اخلاق برای حوزه‌های مقاومت، دیدار با مدیران عقیدتی سیاسی در حوزه‌های مقاومت و تجلیل از آنها برنامه‌های مهم دیگری است که در هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه همدان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات