خبرهای داغ:
در راستای رزمایش مواسات و کمک مومنانه،

تهیه و‌ توزیع هزار بسته معیشتی در منطقه بسطام

فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات کربلا بسطام از تهیه و توزیع قریب به هزار بسته معیشتی در منطقه بسطام شهرستان شاهرود به ارزش ۳ میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۹۲۳۵۵۹۷
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶
سیدعلی حسینی زرگر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه در منطقه بسطام اظهار کرد: در راستای این رزمایش قریب به هزار بسته معیشتی در سطح روستا‌های این منطقه به همت پایگاه‌های بسیج و خیرین به ارزش ۳ میلیارد ریال توزیع شد.
وی با اشاره به تعداد توزیع شده بسته‌ها در روستا‌ها افزود: ۳۰۰ بسته معیشتی در شهر بسطام و ۳۰۰ بسته در شهر مجن توزیع گردید.
فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات کربلا بسطام خاطر نشان کرد: ۵۰ بسته در روستای قاسم آباد، ۵۰ بسته در روستای حسین آباد و ۷۰ بسته در قلعه آقا عبدالله، ۴۵ بسته در میان آباد، ۴۰ بسته در قهج، ۲۱ بسته در نمدمال و ۱۰ بسته معیشتی در روستای ده خیر توزیع شد.
وی ارزش بسته‌های معیشتی توزیعی را هر بسته ۳۰۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: در مجموع قریب به ۳ میلیارد ریال برای این بسته‌های معیشتی هزینه شده است که خیرین و بسیجیان و ارگان‌های انقلابی و دهیاری و شورای اسلامی روستا‌ها مشارکت نمودند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار