خبرهای داغ:

اثر هنرمند شاهرودی در نمایشگاه آنلاین گالری دانژه

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: نقاشی حجم وعکس ((کروناورنسانس جهان معاصر))، اثر هنرمند شاهرودی، در نمایشگاه آنلاین گالری دانژه در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.
کد خبر: ۹۲۳۵۲۳۰
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
به گزارش بسیج از شاهرود، رضا مهدیان با بیان اینکه نمایشگاه گالری دانژه باهدف حمایت ازهنرمندان، مهرورزی وکمک به کارگران روزمزد منطقه نصیر آباد در سمنان برگزار می‌شود، گفت: در این گالری نقاشی حجم وعکس ((کروناورنسانس جهان معاصر)) اثر سرکارخانم فاطمه دیواندری از هنرمندان شهرستان شاهرود نیز قرار دارد.
وی افزود: گالری دانژه سمنان باهمکاری ارتیبیشن و مجله پیش نگاه تهران اقدام به برگزاری نمایشگاهی از هنرمندان پیشکسوت شهر‌های مختلف ایران نموده است که درآمد فروش آثار این نمایشگاه به بچه‌های کارگر روز مزد منطقه نصیرآباد اختصاص خواهد یافت.
رئیس انجمن هنر‌های تجسمی شاهروددر ادامه با بیان اینکه همبستگی اجتماعی و حمایت از اقشار ضعیف‌تر جامعه، بخشی از مسئولیت اجتماعی همه ماست، تصریح کرد:پروژه گالری دانژه اقدامیست که امکان حمایت از هنرمندان و کارگران روزمزد را فراهم میکند، اما این یک خیریه نیست بلکه خرید کالایی فرهنگی است که علاوه بر تامین نیاز زیبایی شناختی در خانه‌ها و سازمان ها، میتواند یک کالای سرمایه‌ای نیز محسوب گردد.
فاطمه دیواندری گفت:سهم گالری دانژه از فروش آثار به کارگران روزمزد تعلق می‌یابد و سهم هنرمندان نیز به خود هنرمند داده میشود و به این ترتیب مشارکت سازمان‌ها و افراد در این طرح علاوه بر تقویت خرید کالا‌های فرهنگی، منجر به حمایت از دو قشر ضعیف و با حمایت کمتر اجتماعی نیز میگردد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار