خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ خبر داد

توزیع ۱۴۰۰ بسته غذایی در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه کبودراهنگ

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ از اجرای مرحله اول رزمایش کمک مومنانه در شهرستان کبودراهنگ با تهیه و توزیع ۱۴۰۰ بسته غذایی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۳۵۰۵۷
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۲

توزیع ۱۴۰۰ بسته غذایی در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه کبودراهنگسرهنگ محمود بداغی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ اظهار داشت: مرحله اول رزمایش کمک مومنانه در شهرستان کبودراهنگ با تهیه و توزیع یک هزار و ۴۰۰ بسته غذایی اجرایی شد.

وی ارزش ریالی هر یک از بسته‌های غذایی را حدود ۳ میلیون ریال عنوان کرد و از کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم ولایی و متدین شهرستان در این طرح خداپسندانه تقدیر و تشکر کرد.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ ابراز داشت: این رزمایش در راستای لبیک به فرمان فرمانده معظم کل قوا(حفظه الله) برنامه‌ریزی و اجرایی شد که از همکاری خوب مسئولین شهرستان به ویژه ائمه جمعه و فرماندار شهرستان تشکر می‌کنیم.

وی افزود: حدود ۲ هزار و ۸۰۰ خانواده آسیب‌دیده از کرونا توسط حوزه‌های مقاومت بسیج شناسایی شده‌اند که در مرحله اول رزمایش، این بسته‌های غذایی توسط حوزه‌های بسیج بین یک هزار و ۴۰۰ خانواده توزیع می‌شود.

بداغی خاطرنشان کرد: قبل از اجرای این رزمایش نیز، حدود ۱۴۰ میلیون تومان از طریق کمک‌های مردمی و گروه‌های جهادی بسیج جمع‌آوری و بین خانواده های نیازمند توزیع شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار