خبرهای داغ:
مسئول کارگاه‌های خیاطی ستاد مردمی مبارزه با کرونا در همدان خبر داد

فعالیت بیش از ۴۰ دانشجوی جهادگر بسیجی همدان در کارگاه‌های تولید البسه بیمارستانی

مسئول کارگاه‌های خیاطی ستاد مردمی مبارزه با کرونا در همدان گفت: بیش از ۴۰ دانشجوی جهاد گر بسیجی روزانه به تولید البسه بیمارستانی و ماسک مشغول هستند.
کد خبر: ۹۲۳۰۶۹۴
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲

فعالیت بیش از ۴۰ دانشجوی جهادگر بسیجی همدان در کارگاه‌های تولید البسه بیمارستانیمرتضی عبدلی خرسند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: از ۲۵ اسفند ماه تا به امروز بیش از ۱۲۰ نفر روزانه به صورت جهادی در راستای مبارزه با بیماری کرونا در کارگاه‌های خیاطی فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۰ دانشجوی جهاد گر بسیجی روزانه به تولید البسه بیمارستانی و ماسک مشغول هستند، گفت: روزانه بالغ بر ۲ هزار ماسک و ۴۰۰ لباس بیمارستانی در این کارگاه‌ها تولید می‌شود که در مراکز درمانی توزیع می‌شوند.

مسئول کارگاه‌های خیاطی ستاد مردمی مبارزه با کرونا در همدان ادامه داد: ماسک‌های تولیدی در این کارگاه‌ها به صورت رایگان در بین مناطق محروم توزیع می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت و استقرار ۶ کارگاه با ۱۰۰ چرخ خیاطی صنعتی در مریانج، میدان امام حسین(ع)، لالجین و بهار افزود: نیروهای بسیجی با اقدام به موقع در مسیر مبارزه با کرونا گامی برداشته‌اند.

عبدلی خرسند با بیان اینکه راه‌اندازی این کارگاه‌ها توسط بسیج دانشجویی حوزه دانشجویی شهید «مطهری» صورت گرفته است، گفت: دو کارگاه نیز مخصوص دانشجویان برادر و خواهر است که حضور آنها جهاد را مضاعف‌تر کرده‌اند و مکتب سلیمانی را به خوبی مرور می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار