خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه منطقه نجف اشرف غرب کشور:

ملت ایران در عرصه مقابله با کرونا حضور بسیار قهرمانانه‌ای داشته‌اند

فرمانده قرارگاه منطقه نجف اشرف غرب کشور با بیان اینکه ملت قهرمان ما در عرصه مقابله با کرونا هم حضور بسیار قهرمانانه‌ای داشته‌اند، گفت: با وجود تبلیغات ناجوانمردانه و جنگ روانی دشمن ملت یکپارچه با همه توان در کنار هم و سپاه و بسیج و همه دستگاه‌ها نیز با همه توانشان حضور داشتند و برگ زرین دیگری بر افتخارات ملت بزرگ ایران اسلامی افزوده شد.
کد خبر: ۹۲۳۰۱۳۴
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴

ملت ایران در عرصه مقابله با کرونا حضور بسیار قهرمانانه‌ای داشته‌اندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار محمدنظر عظیمی در رزمایش دفاع بیولوژیکی در همدان با بیان اینکه خداوند متعال را شاکرم که این توفیق نصیب فرزندان ملت قهرمان ایران اسلامی شد که بتوانند در جهت اعتلای کلمه الله همه توان، عمر و هستی خود را بگذارند و در این صراط نورانی حرکت کنند، اظهار داشت: دیروز در صحنه‌های مختلف در مقابله با استکبار جهانی برای دفاع از دین خدا و امروز در هر عرصه و صحنه‌ای که نیاز باشد پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان دلاور در خدمت ملت بزرگ و قهرمان ایران اسلامی هستند.

وی افزود: خدمت همه عزیزانی که در مقابله با این پدیده و بیماری فراگیر از ابتدای این موضوع در صحنه حضور داشتند، خطرات را پذیرفتند و مخلصانه به میدان آمده‌اند، به ویژه در حوزه بهداشت و درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی، پزشکان، پیراپزشکان پرستاران و همه کسانی که مخلصانه در این عرصه تلاش کردند، خسته نباشید عرض می‌کنم.

فرمانده قرارگاه منطقه نجف اشرف غرب کشور ابراز داشت: بسیجیان قهرمان و دلاورمان که در همه صحنه‌ها حضور دارند در این عرصه نیز از ابتدا با همه توان خود حضور پیدا کرده‌اند.

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع این بیماری در کشور رزمندگان انقلاب اسلامی در سراسر کشور و بسیجیان دلاور به صورت محلی و منطقه‌ای و خودجوش اقدامات خود را شروع کردند.

سردار عظیمی تصریح کرد: بر اساس تدابیر فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر اجرای رزمایش سراسری دفاع بیولوژیک تصمیم گرفته شد که نیروی زمینی سپاه با به کارگیری همه امکانات خود سپاه‌های استانی، یگان‌های مردم پایه و بسیجیان دلاور این رزمایش را اجرا کنند.

وی با بیان اینکه در غرب کشور از روز پنجم فروردین اجرای رزمایش در دو شهرستان از استان کرمانشاه شروع شد، گفت: به لطف خداوند متعال تا به امروز تعدادی از شهرهای آلوده‌ای که به تشخص دانشگاه‌های علوم پزشکی نیاز بیشتری داشتند ماموریت اجرا شد و در استان ایلام نیز این رزمایش برگزار شد و امروز هم در خدمت استان و شهر همدان هستیم.

فرمانده قرارگاه منطقه نجف اشرف غرب کشور ضمن تقدیر از همه اقدامات و تلاش‌هایی که در استان همدان صورت گرفته است، به ویژه دلاورمردان و شیرزنان بسیجی که در موضوع بهداشت، پیشگیری و درمان تلاش کردند، گفت: مهم این است که ملت قهرمان ما در این عرصه هم حضور بسیار قهرمانانه‌ای داشته‌اند.

وی اضافه کرد: با وجود تبلیغات ناجوانمردانه و جنگ روانی دشمن ملت یکپارچه با همه توان در کنار هم و سپاه و بسیج و همه دستگاه‌ها نیز با همه توانشان حضور داشتند و برگ زرین دیگری بر افتخارات ملت بزرگ ایران اسلامی افزوده شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات