نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی:

شهید «سلگی» فراتر از زمان خود فکر می‌کرد

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید «سلگی» فراتر از زمان خود فکر می‌کرد و در رابطه با گام دوم انقلاب و اعتماد به جوانان، نگاه ویژه‌ای به جوانان داشت.
کد خبر: ۹۲۲۹۹۱۹
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۲

شهید «سلگی» فراتر از زمان خود فکر می‌کردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسن بهرام‌نیا در ویژه برنامه سومین روز شهادت جانباز فداکار «حاج میرزا محمد سلگی» ضمن تبریک و تسلیت شهادت این سردار دل‌ها و قلب‌ها به خانواده این شهید و همه دلدادگان به انقلاب و به ویژه خانواده‌های شهدا، اظهار داشت: در وصف شهید بزرگوار، سردار دل‌ها صحبت کردن بسیار سخت و دشوار است اما هرکس به اندازه ظرفیت و برداشت از این سردار می‌تواند صحبتی داشته باشد.

وی با بیان اینکه بنده در اوان جوانی همراه با سایر رزمندگان همدان در دوران دفاع مقدس خدمت ایشان حضور داشتم، افزود: این شهید در همه سطوح نگاه عالمانه‌ای داشت.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: ایشان فراتر از زمان خود فکر می‌کرد و در رابطه با گام دوم انقلاب و اعتماد به جوانان، نگاه ویژه‌ای به جوانان داشت و به دنبال کادرسازی برای انقلاب اسلامی بود.

وی با بیان اینکه به بنده در سنین جوانی اعتماد کرد و مسئولیت سپرد، یادآور شد: افتخار این را داشتم که به عنوان معاون در جوار ایشان باشم ایشان کاریزمان قوی داشت و علاوه بر اینکه یک فرمانده گردان باشد سردار قلب‌ها بود.

بهرام‌نیا با بیان اینکه شهید «سلگی» یک سرمایه بزرگی بود که فقدان این سرمایه برای استان و کشور بسیار سخت است به خصوص برای جوانان، گفت: با شهادت ایشان خانواده‌های شهدا در شهرستان نهاوند یک پدر معنوی را از دست دادند.

وی ابراز داشت: هر کس پیش ایشان می‌رفت با امیدواری برمی‌گشت و از خداوند می‌خواهیم به جوانان ما صبری بدهد که در گام دوم انقلاب حرکت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار