مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

شهید «سلگی» همواره خود را بدهکار انقلاب می‌دانست/ شهید «سلگی» در گمنامی به سر می‌برد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) با بیان اینکه شهید «سلگی» همواره خود را بدهکار انقلاب می‌دانست، گفت: ایشان در هر عرصه‌ای که احساس وظیفه می‌کرد حضور و خدمت‌رسانی کرد.
کد خبر: ۹۲۲۹۷۱۵
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲

شهید «سلگی» همواره خود را بدهکار انقلاب می‌دانست/ شهید «سلگی» در گمنامی به سر می‌بردحجت الاسلام حسین علی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج همدان ضمن تبریک و تهنیت شهادت جانباز سرافراز سردار «میرزا محمد سلگی» اظهار داشت: شهادت را باید تبریک گفت چراکه شهادت مقامی بسیار بالا و خداپسندانه است که نیاز به تسلیت ندارد.

وی در تبیین ویژگی‌های شخصیتی سردار «سلگی» به مجاهد بودن ایشان اشاره و بیان کرد: شهید «سلگی» از ابتدای انقلاب و جنگ در خدمت اسلام، نظام، انقلاب و کشور بود و در سطح بالایی به مجاهدت پرداخت به طوری که مجاهد فی سبیل الله را به معنای واقعی به اسم خود ثبت کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه شهید «سلگی» تمام صفات نیکو را به معنای واقعی یک انسان  کامل و مومن واقعی داشت، به صداقت و یک رنگی شهید اشاره و عنوان کرد: عشق و ارادت به مکتب اهل بیت(ع)، دینداری، اخلاص در عمل، حفظ ارزش‌های اسلامی، خوش برخوردی، تواضع، مهربانی و شجاعت از دیگر ویژگی‌های این شهید والامقام بود. 

وی با اشاره به اینکه سردار «سلگی» از چهره‌های درخشان جبهه‌های نبرد استان است، گفت: این شهید سرافراز در عملیات مرصاد نقش تعیین کننده‌ای داشت و توانست با لشکر انصارالحسین(ع) شجاعانه در مقابل منافقین کور دل بایستد.

علیی  بارزترین  ویژگی شهید «سلگی» را ایثار و از خود گذشتگی دانست و اظهار کرد: ایشان تمام زندگی خود را وقف اسلام، نظام و انقلاب کرد و همه چیز  خود را در راه اسلام فدا کرد که در نهایت پس از سال‌ها تحمل درد و رنج جانبازی بر اثر عوارض شیمیایی ناشی از دوران دفاع مقدس به آرزوی خود رسید.

وی انقلابی بودن و انقلابی ماندن را از دیگر ویژگی‌های بارز شهید «سلگی» دانست و بیان کرد: ایشان فردی ولایتمدار و دلسوز نظام و انقلاب بود که تا آخرین لحظه عمر انقلابی ماند و هدف والای خود را دنبال می‌کرد و از مصادیق بارز انقلابی فکر کردن، انقلابی بودن و انقلابی ماندن مورد تاکید رهبری بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه شهید «سلگی» یکی از شخصیت‌های ملی است به تقریظ رهبری بر کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» اشاره و عنوان کرد: تعابیری که رهبری در خصوص این شهید والا مقام داشت و سردار «سلگی» را یک شهید زنده نامید نشان از جایگاه و شخصیت والای ایشان دارد.

وی با اشاره به اینکه شهید «سلگی» در گمنامی به سر می‌برد، گفت: با معرفی کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» و تقریظ‌های رهبری بر این کتاب، این شهید والامقام به کل کشور معرفی شد.

علیی با بیان اینکه شهید «سلگی» همواره خود را بدهکار انقلاب می‌دانست، یادآور شد: ایشان در هر عرصه‌ای که احساس وظیفه می‌کرد حضور و خدمت‌رسانی کرد به طوری که در مسیر و رسیدن به اهداف ثابت قدم بود و همواره برای وحدت و انسجام بین نیروهای انقلاب تلاش کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار