خبرهای داغ:

توزیع بسته های بهداشتی و ضد عفونی روستاهای بخش بیارجمند شهرستان شاهرود

فرمانده حوزه بسیج محلات مالک اشتر از توزیع ۴۵۰۰ بسته بهداشتی و ضدعفونی روستاهای بخش بیارجمند شهرستان شاهرود با حضور بخشدار و روحانیون و بسیجیان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۹۵۸۳
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
توزیع بسته های بهداشتی و ضد عفونی روستاهای بخش بیارجمند شهرستان شاهرودحسن کریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به مرحله دوم توزیع مواد بهداشتی در بخش بیارجمند شهرستان شاهرود اظهار کرد: این کمک‌ها در قالب ۴۵۰۰ بسته بهداشتی در روستا‌های منطقه خارتوران بیارجمند و پر روستا‌هایی که دهیاری نداشتند به همت گروه‌های جهادی بسیج توزیع شد.
وی با اشاره به توزیع این بسته‌های بهداشتی در روستا‌های اسب کشان، نوه، گرماب پایین، گرماب بالا، سلمرود، کاریز، جعفراباد، وهل، زمان اباد، احمداباد، برم، باغستان، عشقوان و کلیه روستا‌های خارتوران افزود: علاوه بر توزیع بسته‌های بهداشتی، ضدعفونی معابر و اماکن عمومی این روستا‌ها نیز انجام شد.
فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات مالک اشتر بیارجمند خاطر نشان کرد: این اقدام جهادی به همت پایگاه‌های بسیج حوزه و قرارگاه پیسرفت و آبادانی سپاه استان و بخشداری و خیرین عزیز و مردم و جهاد کشاورزی و فنی و حرفه‌ای و هلال احمر صورت گرفت.
وی با اشاره به حضور بخشدار و روحانیون و بسیجیان در توزیع این بسته‌ها و ضدعفونی روستا‌ها بر تداوم این امور تا شکست ویروس کرونا در این بخش تاکید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار