خبرهای داغ:

۵۵ مرحله ضدعونی روستا‌های بخش مرکزی شاهرود به همت بسیجیان

مسئول روابط عمومی حوزه بسیج محلات نجف اشرف رویان با اشاره به فعالیت‌های بسیجیان در روستا‌های بخش مرکزی شهرستان شاهرود اظهار کرد: تاکنون ۵۵ مرحله روستا‌های بخش مرکزی ضدعفونی شده و بیش از ۶ هزار بسته بهداشتی نیز توزیع شده است.
کد خبر: ۹۲۲۷۸۸۹
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
علی کوثری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به فعالیت‌های ۱۴ پایگاه بسیج حوزه بسیج محلات نجف اشرف رویان اظهار کرد: این حوزه تا دهستان طرود و روستای سطوه و دهستان دهملا را تحت پوشش دارد و در این گستره جغرافیایی گروه‌های جهادی پایگاه‌های بسیج فعالیت‌های زیادی را در مقابله با کرونا انجام داده و می‌دهند.
وی با بیان اینکه تاکنون ۵۵ مرحله ضدعفونی روستا‌ها و شهر رویان انجام شده است افزود: توزیع بیش از ۶۲۰۰ بسته بهداشتی بین روستا‌ها و بیش از ۱۸۰۰ سبد کالا برای افراد آسیب پذیر و نیازمند در سطح روستا‌های بخش مرکزی شاهرود با همکاری دهیاری و شورای روستا‌ها و مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های بسیج خواهران انجام شده است.
مسئول روابط عمومی حوزه بسیج محلات نجف اشرف با اشاره به تولید ماسک در دو روستای مغان و دهملا گفت: در این دو کارگاه به همت بانوان بسیجی روزانه قریب به ۱۰۰۰ ماسک تولید و استریل و بین اهالی روستا‌ها توزیع می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه تمام این تلاش‌ها در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا انجام می‌شود از مردم درخواست کرد در خانه‌ها بمانند تا زنجیره انتقال این بیماری را قطع کنند و تلاش همه جهادگران در این عرصه را تقویت و قوت بخشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار