خبرهای داغ:

توزیع ۴ هزار بسته بهداشتی در محلات محروم شاهرود

فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) سپاه ناحیه شاهرود از توزیع ۴ هزار بسته بهداشتی در محلات شاهرود خبر داد و گفت: در کنار این توزیع ضدعفونی و تب سنجی خانواده‌ها و توزیع دعای هفتم صحیفه سجادیه نیز انجام شد.
کد خبر: ۹۲۲۶۹۲۱
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
توزیع ۴ هزار بسته بهداشتی در محلات محروم شاهرودابوذر مطهری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود در حاشیه توزیع بسته‌های بهداشتی در شهرک پردیس شاهرود اظهار کرد: در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا و حمایت از خانواده‌های کم برخوردار توزیع ۴ هزار بسته بهداشتی شامل دستکش و ملاسک در محلات محروم حوزه استحفاظی این حوزه در مبعث رسول اکرم (ص) اجرا شد.
وی با بیان اینکه در این برنامه بسیجیان پایگاه‌های حوزه بسیج محلات علی (ع) به همراه فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مشارکت دارند افزود: در این برنامه علاوه بر توزیع ۴ هزار بسته بهداشتی شامل دستکش و ماسک، ضدعفونی کوچه‌ها و درب منازل و تب سنجی خانواده‌ها نیز انجام می‌شود.
فرمانده حوزه بسیج محلات علی ابن ابیطالب (ع) خاطر نشان کرد: توزیع برشور‌های هشدار در خصوص ویروس کرونا و همچنین دعای هفتم صحیفه سجادیه و دعوت به ثبت نام در سامانه خوداظهاری سلامت نیز انجام شده است.
مطهری با تقدیر و تشکر از مردم که به سخنان مسئولین امر توجه و در خانه‌ها مانده اند بر تداوم خدمت رسانی در مقابله با شیوع ویروس کرونا توسط گروه‌های جهادی بسیج تاکید کرد.
وی تصریح کرد: محلات مختلف حوزه استحفاظی حوزه علی و محلات اسلامی روزانه ضدعفونی می‌شود و توزیع ماسک و دستکش نیز در این محلات به تناوب توسط پایگاه‌های بسیج ادامه دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار