خبرهای داغ:
مسئول کانون بازنشستگان سپاه انصارالحسین(ع) همدان خبر داد

توزیع رایگان 2 هزار ماسک و 200 ژل ضدعفونی کننده بین جانبازان شیمیایی همدان

مسئول کانون بازنشستگان سپاه انصارالحسین(ع) همدان از توزیع رایگان 2 هزار ماسک و 200 ژل ضدعفونی کننده بین جانبازان شیمیایی استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۵۸۲۲
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶

توزیع رایگان 2 هزار ماسک و 200 ژل ضدعفونی کننده بین جانبازان شیمیایی همدانتقی نظری کیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: این کانون در راستای مبارزه با ویروس کرونا اقدام به توزیع رایگان 2 هزار ماسک و 200 ژل ضدعفونی کننده بین جانبازان شیمیایی و جانبازان بالای 50 درصد کرده است.  

وی با اشاره به رشادت‌های جانبازان عزیز کشورمان در دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: امروزه این عزیزان از جمله افراد آسیب‌پذیر در مواجهه با این ویروس هستند که لازم است خدمات بیشتری به آنان ارائه شود.

مسئول کانون بازنشستگان سپاه انصارالحسین(ع) همدان ضمن اشاره به تأثیر توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار(ع) از طریق قرائت ادعیه افزود: ما ضمن شناسایی افراد حساس، مسن و بیمار اقدام به توزیع دعای هفتم صحیفه سجادیه و سایر دعاهای سفارش شده برای دفع بلا کرده‌ایم.

وی گفت: با پیگیری‌های انجام شده در حال تهیه 5 هزار ماسک، 500 ژل ضدعفونی کننده و 500 بسته دستکش هستیم تا بین جانبازان بالای 30 درصد، بیماران قلبی، دیابتی و صعب العلاج توزیع شود.

نظری کیان شناسایی بازنشستگان داوطلب را در راستای تشکیل بسیج مردمی و همکاری هر چه بیشتر در مبارزه با این بیماری شایع شده مهم ارزیابی کرد و افزود: این عزیزان ضمن خرید مایحتاج ضروری بازنشستگان جانباز و مسن، اقلام را درب منزل تحویل می‌دهند.

وی در پایان اظهار داشت: بازنشستگان آماده فراگیری تجربیات مربوطه و کمک‌رسانی به کادر درمان بیمارستان‌ها هستند؛ همچنین گروهی دیگر از این بازنشستگان که در راستای تولید ماسک توانایی دارند شناسایی شده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار