خبرهای داغ:

توزیع ۲۵۰ عیدانه حاج قاسم در محلات اسلامی شاهرود

دبیر قرارگاه شهید شاطری محلات اسلامی شاهرود از توزیع ۲۵۰ بسته حمایتی با عنوان عیدانه حاج قاسم در محلات اسلامی شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۵۶۰۱
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳
توزیع ۲۵۰ عیدانه حاج قاسم در محلات اسلامی شاهرودحجت الاسلام مهدی اسماعیلی در حاشیه توزیع بسته‌های عیدانه حاج قاسم در محلات اسلامی شاهرود با بیان اینکه این سبد کالا با حمایت خیرین جمع آوری شده است اظهار کرد: ۲۵۰ بسته حمایتی در آستانه شب عید با کمک خیرین شهرستانی و کشوری جمع آوری و در محلات اسلامی شاهرود توزیع گردید.
وی افزود: این بسته‌ها هر کدام به ارزش ۴۰۰ هزار تومان شامل تخم مرغ، گوشت قرمز، مرغ، میوه، برنج، چای، شیرینی و مواد بهداشتی است که بین خانود‌های نیازمند شهر شاهرود در محلات اسلامی که قبلا در بانک اطلاعاتی ما سازماندهی شدهاند با کمک کمیته امداد امام (ره) توزیع شد.
دبیر قرارگاه شهید شاطری محلات اسلامی شاهرود با بیان اینکه شورا‌های محلات چهارگانه شاهرود با همکاری بسیج سازندگی و بسیج مساجد و محلات این سید‌های کالا را توزیع نمودند گفت: خیرین شهرستان شاهرود قریب به ۴۰ میلیون تومان در راستای این سبد کالا کمک کرده اند و بیش از سی و شش میلیون تومان کمک نیز توسط خیرین از تهران ارسال شده است که در قالب کالا و وجه نقد بوده است که در مجموعه بیش از هفتاد و شش میلیون تومان تماماً صرف این سبد کالای عیدان حاج قاسم شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار