خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بیت المقدس روستای توانه نهاوند خبر داد

ضدعفونی مستمر روستای توانه به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بیت المقدس

فرمانده پایگاه مقاومت بیت المقدس روستای توانه شهرستان نهاوند گفت: در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بیت المقدس ضدعفونی کردن سطح روستای توانه بخش زرین دشت شهرستان نهاوند یک روز در میان انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۲۲۵۴۸۳
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵

ضدعفونی مستمر روستای توانه به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بیت المقدسعباس جلالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: بسیج تا ریشه‌کن کردن این بیماری در کنار مردم و مسولین بهداشت و درمان و درصحنه است.

وی افزود: در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بیت المقدس ضدعفونی کردن سطح روستای توانه بخش زرین دشت شهرستان نهاوند یک روز در میان انجام می‌شود.

فرمانده پایگاه مقاومت بیت المقدس روستای توانه با اشاره به برگزاری جلسه مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا در این روستا که با حضور شورای اسلامی و مسئول خانه بهداشت و متعمدین برگزار شد، افزود: در این جلسه مصوب شد که مردم از برگزاری جشن عروسی و ختم و تجمعات خودداری کنند و مراکز خرید و نانوایی‌ها بهداشت را رعایت کنند و دهیاری و شورای اسلامی همچنان برای ضدعفونی سطح روستا با پایگاه بسیج همکاری کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار