فرمانده سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد

آگاه‌سازی و پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در دستور کار بسیج جامعه پزشکی نهاوند

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس در کشور بسیج جامعه پزشکی همراه با شبکه بهداشت و درمان نهاوند اقدامات آگاه‌سازی و پیشگیرانه را در دستور کار خود قرار داده است.
کد خبر: ۹۲۲۲۷۱۹
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰

آگاه‌سازی و پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در دستور کار بسیج جامعه پزشکی نهاوندسرهنگ علی مختاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس در کشور بسیج جامعه پزشکی همراه با شبکه بهداشت و درمان نهاوند اقدامات آگاه‌سازی و پیشگیرانه را در دستور کار خود قرار داده است .

وی در تشریح اقدامات بسیج جامعه پزشکی افزود: بسیج جامعه پزشکی در زمینه آگاه‌سازی اقدام به تهیه بروشور و پمفلت و توزیع در بین به همشهریان عزیز در سطح شهرستان کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند اضافه کرد: لازم است که مردم نکات مطرح شده در این بروشورها را به دقت مطالعه کرده و در بکارگیری تذکرات و راهنمایی‌های موجود اهتمام ویژه‌ای ورزند.

وی اظهار داشت: تلاش مجموعه بسیج جامعه پزشکی در راستای پیشگیری، کنترل و آموزش تا زمان ریشه‌کنی و ازبین رفتن این ویروس در کشور ادامه خواهد داشت .

مختاری در پایان تصریح کرد: با توجه به فضای فعلی و عدم وجود موارد ابتلا در شهرستان نهاوند جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد اما مجموعه بسیج شهرستان آمادگی لازم برای همکاری با شبکه بهداشت و درمان نهاوند در راستای کمک به پیشگیری و ازبین بردن این ویروس را دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات