خبرهای داغ:

برگزاری کارگاه آموزشی گیاهان دارویی در شهرستان میامی

کارگاه آموزشی گیاهان دارویی با شرکت ۳۱ نفر از بهره برداران، کارشناسان و علاقمندان به گیاهان دارویی شهرستان میامی برگزار گردید.
کد خبر: ۹۲۲۲۰۰۱
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، کارگاه آموزشی گیاهان دارویی در ۷ بهمن ماه سال جاری با شرکت ۳۱ نفر از بهره برداران، کارشناسان و علاقمندان به گیاهان دارویی در سالن اجتماعات معلم شهرستان میامی برگزار گردید.
در این کارگاه یکروزه که توسط مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان (شاهرود) و با همکاری نظام صنفی کار‌های کشاورزی و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان میامی برگزار گردید، در ابتدا دکتر باباخانزاده با بیان تاریخچه استفاده ازگیاهان دارویی در ایران و جهان بر اهمیت استفاده از گیاهان دارویی در زندگی روزمره تاکید داشتند.
همچنین وی در مورد شناسایی و شناخت گیاهان دارویی، روش‌های تکثیر و کشت وکار گیاهان داروئی، فراوری گیاهان دارویی (عرق، اسانس، روغن و عصاره گیری)، به حاضرین در کارگاه توضیحات کاملی ارائه نمودند.
در ادامه مهندس حسینی در خصوص گیاهان دارویی بومی منطقه و کار‌های تحقیقاتی صورت گرفته توسط ایشان در شهرستان میامی بخصوص دشت کالپوش و نیز روش‌های، بسته بندی، تبلیغات، بازاریابی و فروش گیاهان دارویی توضیحات لازم را به حاضرین ارائه نمودند.
در انتهای کارگاه توسط مدرسین به سوالات فراگیران پاسخ‌های لازم داده شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار