خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان:

شهید سلیمانی تربیت شده مکتب امام(ره) وانقلاب و اسلام است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: شهید «حاج قاسم سلیمانی» تربیت شده مکتب امام(ره) وانقلاب و اسلام است.
کد خبر: ۹۲۱۶۲۹۱
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱

شهید «سلیمانی» تربیت شده مکتب امام(ره) وانقلاب و اسلام استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، مراسم گرامیداشت دهه فجر و اربعین سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» و «ابومهدی المهندس» و شهدای مقاومت در روستای توانه بخش زرین دشت نهاوند به همت پایگاه مقاومت بسیج بیت المقدس روستای توانه برگزار شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در این مراسم ضمن گرامیداشت ایام الله فجر یاد و خاطره شهدای مقاومت و سردار بزرگ اسلام «حاج قاسم سلیمانی» اظهار داشت: بزرگ‌ترین وظیفه ما ادامه راه شهدا است و برای ادامه این راه باید همه ما شهید «سلیمانی» باشیم.

سردار مهدی ظفری افزود: شهید «حاج قاسم سلیمانی» تربیت شده مکتب امام(ره) وانقلاب و اسلام است.

وی با بیان رشادت‌ها و خصوصیات منحصر به فرد  و خاطرات سردار پرافتخار اسلام و مقاومت، شهید «سلیمانی» ابراز داشت: ملت ایران اسلامی قدردان شهدای مقاومت هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه به این ملت افتخار می‌کنیم عنوان کرد: تنها آرزوی بنده به عنوان یک سرباز این است که در راه این مردم و ملت فدا شوم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار