خبرهای داغ:

برقراری مجدد پرواز‌های فرودگاه بین‌المللی شاهرود

مدیر فرودگاه بین‌المللی شاهرود از برقراری پرواز‌های این فرودگاه همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: اولین پرواز تهران-شاهرود از فرودگاه مهرآباد انجام شد.
کد خبر: ۹۲۱۵۵۰۶
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، بهرام کوزه چی نسالیان با اشاره به برقراری مجدد پرواز‌های مسافربری شاهرود- تهران و بالعکس همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: در راستای افزایش پرواز‌های بین استانی، در روز‌های شنبه و سه شنبه هر هفته با هواپیما‌های مدرن ATR۷۲ از فرودگاه مهرآباد پرواز به مقصد شاهرود انجام می‌شود.
وی با اشاره با اتمام طرح توسعه فرودگاه بین المللی شاهرود گفت: برقراری پرواز‌های فرودگاه به واسطه وجود مراکز صنعتی و دانشگاهی و طبیعتی بکر شاهرود می‌تواند سبب افزایش رونق اقتصادی و جذب گردشگر به شرق استان سمنان شود.
مدیر فرودگاه بین‌المللی شاهرود با اشاره به برنامه پرواز‌های این فرودگاه تصریح کرد: روز‌های شنبه شماره پرواز ۳۴۰۴؛ ۰۶:۳۰ تهران - شاهرود ۰۷:۴۰ و شماره پرواز ۳۴۰۵؛ ۰۸:۲۵ شاهرود - تهران ۰۹:۴۰ و همچنین سه‌شنبه‌ها شماره پرواز ۳۴۰۴؛ ۱۴:۳۵ تهران - شاهرود ۱۵:۴۵ و شماره پرواز ۳۴۰۵؛ ۱۶:۲۰ شاهرود - تهران ۱۷:۳۵ در ابتدای امر برنامه‌ریزی شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار