خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در کردستان:

تفکر انقلابی در گام دوم انقلاب چالشی در برابر توطئه‌های دشمنان است

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: تفکر انقلابی امروز می‌تواند در گام دوم انقلاب بسیاری از توطئه‌های دشمنان را با چالش مواجه کند و در برابر تمامی قدرت‌های غرب ایستادگی کرده و هر روز در جهت وحدت جامعه اسلامی در حال فعالیت باشیم.
کد خبر: ۹۲۱۳۳۸۸
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی در یادواره ۶۵ شهید شهرک البرز شاهرود که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین این شهرستان در مسجد الهادی برگزار شد، با بیان اینکه شرایط کشور امروز شرایط خاص و ویژه‌ای است و در هیچ زمانی اسلام و کفر اینگونه با یکدیگر روبرو نشده بودند، افزود: روزی که دشمنان اسلام آغاز جنگ تمدن‌ها را اعلام کردند و جنگی جدی را علیه ما شروع کردند فکرش را هم نمی‌کردند که این کار برای آنان تا این حد خطرناک باشد و ظهور و بروز تمدن اسلامی زمینه ساز شکست و نابودی خودشان را فراهم کند.

نماینده ولی فقیه در کردستان خاطر نشان کرد: دشمنان در همه ابعاد در بحث جنگ تمدن‌ها پای کار بودند و در بعد فرهنگی، نظامی، کنترل جمعیت مسلمانان و دیگر مباحث در تلاش هستند تا مقابل گسترش و توسعه اسلام را بگیرند، اما با جبهه مقاومت اسلامی مواجه شدند و در این راه رو به شکست پیش می‌روند.

حسینی شاهرودی تصریح کرد: هر جا که موئلفه‌ای از قدرت ایران در منطقه بوده به دنبال این مسئله بوده اند که آن را به نابودی بکشانند چه به لحاظ وحدت، چه به لحاظ تقریب و چه به لحاظ نظامی، اما در این زمینه هم موفق نبوده اند.

امام جمعه سنندج بیان کرد: چهل سالی که به عنوان گام اول انقلاب آن را سپری کردیم با مشکلاتی که بخشی از آن‌ها در داخل کشور و بخشی از آن‌ها در خارج از کشور شکل گرفته بود، با فشارها، تحریم‌ها و چالش‌های بسیاری سپری شد و امروز در گام دوم انقلاب قرار داریم.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: تفکر انقلابی امروز می‌تواند در گام دوم انقلاب بسیاری از توطئه‌های دشمنان را با چالش مواجه کند و در برابر تمامی قدرت‌های غرب ایستادگی کرده و هر روز در جهت وحدت جامعه اسلامی در حال فعالیت باشیم.

آیت الله حسینی شاهرودی با اشاره به شهادت سردار سلیمانی عنوان کرد: شهادت سردار سلیمانی نشان داد که پایه‌های انقلاب همانند گذشته مستحکم است و مردم همیشه پای انقلاب و نظام و آرمان‌های خود ایستاده اند، اما در کنار آن درگیر گرفتاری‌هایی هستند که بخش عمده آن‌ها نیز به واسطه تحریم‌ها و فشار‌های دولت‌های غربی و آمریکا شکل گرفته که در حال مبارزه با آن‌ها نیز هستند.

وی افزود: بعد از شهادت سردار سلیمانی ایران وعده انتقام سخت را داد و قبل از موشک باران پایگاه نظامی آمریکا در عراق این حمله موشکی را اعلام کرد و به آنان حمله کرد، اما با تمام توان نظامی که آمریکا ادعا می‌کرد نتوانستند در مقابل این‌ها کاری از پیش ببرند.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: ایران با این کار نشان داد که از نظر قدرت نظامی، علمی و فکری بسیار بالاتر از نیرو‌های غربی قرار دارد و در هر جایی که لازم باشد این قدرت را به همه نشان خواهد داد.

حسینی شاهرودی تاکید کرد: نماد قدرت آمریکا روزی قدرت نظامیش بود، اما امروز ایران نشان داد که آمریکا در این بعد نیز دیگر قدرت اول جهان نیست و در مقابل ایران نمی‌تواند از قدرت نظامی خود استفاده کند.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: رهبر انقلاب چند سال قبل فرمودند: همانگونه که در دهه ۵۰ آمریکا را از ایران بیرون کردیم در دهه ۹۰ آن‌ها را از منطقه خارج می‌کنیم که امروز این سخنان تعبیر شده و بیشتر کشور‌های منطقه خواستار خروج نیرو‌های آمریکایی از کشور‌های خود هستند.

در این مراسم که به مناسبت ایام الله دهه فجر و بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به همت پایگاه شهید آوینی حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) و امام جماعت و هیات امنا و ستاد یادواره شهدا برگزار شد، ذاکر اهل بیت علیرضا صادقی به مرثیه سرایی پرداخت و کلیپ‌هایی در رابطه با سردار سلیمانی پخش شد.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار