مسوول نمایندگی، ولی فقیه درسپاه دیواندره:

حضرت زهرا (س) برترین الگوی خوبان عالم است

حجت الاسلام منتشلو مسوول نمایندگی ولی فقیه درسپاه دیواندره ضمن تسلیت ایام فاطمیه وشهادت حضرت زهرا با اشاره به شخصیت سراسر معنویت آن بانوی عظیم الشان گفت: حصرت زهرا (س) برترین الگوی خوبان عالم است.
کد خبر: ۹۲۱۱۰۰۳
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از کردستان حجت الاسلام منتشلو مسوول نمایندگی ولی فقیه درسپاه دیواندره درنشست اعتقادی و معنوی گردان پیاده شهیدخرازی ضمن تسلیت ایام فاطمیه وشهادت حضرت زهرا با اشاره به شخصیت سراسرمعنویت آن بانوی عظیم الشان گفت: حصرت زهرا (س) برترین الگوی خوبان عالم است.

وی در ادامه افزود: پرداختن به رتبه والای فاطمه زهرا فقط در بعد زن بودن و مادر بودن و همسر بودن کوتاهی فاحش در پاسداشت مقام این بانوی آسمانی است که دنیا بیش از ۱۸ سال تحمل گوهری وزین، چون ایشان را نداشت.

منتشلو اضافه کرد: بدون اغراق می‌توان گفت تنها میلاد مسیح از دامن حضرت مریم معجزه نیست بلکه اعطای زهرا به عنوان ادامه‌دهنده شریعت جاودانی اسلام و تثبیت اصل امامت، معجزه‌ای بزرگ و خارج از فرضیه‌ها است که تا دنیا، دنیاست نتایج و آثار این معجزه الهی از این شجره پرخیر و برکت نیز ادامه دارد.

مسوول نمایندگی، ولی فقیه درسپاه دیواندره خاطرنشان کرد:معصومین (ع) تنها کسانی هستد که جز نیکی و زیبائی از ایشان چیزی به انجام نرسیده است؛ از این رو الگو شایسته‌ای برای زندگی انسان باشد.

لازم است الگوی خود در زندگی را حضرت فاطمه زهرا (س) قراد دهیم و این بانوی بزرگوار جهان اسلام را به نسل نوجوان و جامعه معرفی کنیم.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات