خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی:

شهادت سردار سلیمانی، باعث سرعت بخشی به گام دوم و ایجاد تمدن اسلامی

کارشناس مسائل سیاسی گفت:شهادت حاج قاسم هم با وجود غم و اندوه زیاد، باعث سرعت بخشی به گام دوم و ایجاد تمدن اسلامی است.
کد خبر: ۹۲۰۹۳۲۱
|
۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مرتضی احمدیان در نشست بصیرتی و گرامیداشت سردار سلیمانی و یازانش با حضور ۳۰۰ نفر از خواهران بسیجی پایگاه حضرت مریم (س) حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) در حسینیه شهر رویان برگزار شد در سخنانی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی باعث اتحاد آحاد مردم و جبهه مقاومت شد افزود: تنها راه پیروزی مقاومت، تکیه به درون است که برخی نمی‌فهمند و یا نمی‌خواهند بفهمند و الان در این زمان دم از مذاکره و سازش می‌زنند.
وی نتیجه اعتماد به دشمن را جسور شدن او دانست و گفت: حرکت گام دوم انقلاب نیاز به یک موتور محرک داشت، مثل دفاع مقدس که در پله اول سرعت‌ها را بالا ببرد و شهادت حاج قاسم هم با وجود غم و اندوه زیاد، باعث سرعت بخشی به گام دوم و ایجاد تمدن اسلامی است.
این کارشناس سیاسی با بیان اینکه یکی از ترفند‌های استکبار که بعضی داخلی‌ها نیز به؟ آن دامن می‌زنند ترساندن از جنگ است اظهار کرد: رهبر انقلاب تاکید کردند که جنگ نخواهد شد.
وی تصریح کرد: آمریکا میلیارد‌ها دلار در منطقه غرب آسیا هزینه کرد، اما موفق نشد و این سلیمانی و سلیمانی‌ها بودند که جلوی آن‌ها ایستادند و دشمن را به استیصال کشاندند و این حرکات دشمن از روی بیچاره گی آنهاست.
احمدیان افزود: ترامپ در آستانه استیضاح و انتخابات مجبور به تغییر مسیر بود و این کار بزدلانه و مزبوهانه را انجام داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار