خبرهای داغ:
همسر شهید «اسلامیان»:

شهید «اسلامیان» تابع محض ولایت فقیه بود

همسر شهید «سعید اسلامیان» گفت: شهید «اسلامیان» شجاعانه و بی‌باکانه در همه خط‌ها نبرد کرد و تابع محض ولایت فقیه بود و هرگاه به ایشان پست و مقامی داده می‌شد قبول نمی‌کرد.
کد خبر: ۹۲۰۶۷۲۷
|
۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵

شهید «اسلامیان» تابع محض ولایت فقیه بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، زهرا ترابی امشب در یادواره شهید «سعید اسلامیان» شهید شاخص استان همدان در سال 98 و شب هفت سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» اظهار داشت: شهدا همچون آهنربایی تمام خوبی‌ها را جذب می‌کنند ما باید ببینیم در  کدام سو قرار گرفته‌ایم.

وی خطاب به جوانان ابراز داشت: در خطی گام بردارید که شهدا گام برداشتند که به طور قطع عاقبت بخیری در این راه است، زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

همسر شهید «سعید اسلامیان» با بیان اینکه شهدا ناظر هستند، گفت: شهدا درّی هستند که اگر به اعماق آنها پی ببریم این درّها نمایان می‌شود.

وی یادآور شد: شهید «اسلامیان» شجاعانه و بی‌باکانه در همه خط‌ها نبرد کرد و تابع محض ولایت فقیه بود و هرگاه به ایشان پست و مقامی داده می‌شد قبول نمی‌کرد.

ترابی به بیان شاخصه این شهید والامقام پرداخت و خاطرنشان کرد: وفاداری، شجاعت، تبسم و اخلاق وارسته که همه را شیفته خود کرده بود همه شهدا این گونه هستند.

وی عنوان کرد: هر جوانی به یک شهید اقتدا کند و او را مقتدای خود قرار دهد، با او حرکت کند و جلو رود تا عاقبت بخیر شود.

همسر شهید «سعید اسلامیان» عنوان کرد: شهید «اسلامیان» و شهید «سلیمانی» بااخلاص، بدون ریا و تا آخرین نفس به نبرد خود ادامه دادند.

وی خاطرنشان کرد: پندار ما این است که شهدا رفته‌اند و ما مانده‌ایم اما حقیقت این است که شهدا شمع محفل بشریت هستند و به ایران روشنایی بخشیدند و همه جا را از عطر خود منور کردند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات