خبرهای داغ:
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

اقدام شجاعانه سپاه سیلی بر آمریکا بود

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه امروز پایگاه نظامی آمریکا توسط موشک‌های سپاه مورد اصابت قرار گرفت، گفت: این اقدام شجاعانه سپاه سیلی بر آمریکا بود.
کد خبر: ۹۲۰۶۴۳۰
|
۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳

اقدام شجاعانه سپاه سیلی بر آمریکا بودحجت‌الاسلام حسین علیی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج همدان با اشاره به پاسخ سپاه نسبت به اقدام آمریکا در به شهادت رساندن سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» و تعدادی از همرزمان او اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد امروز پایگاه عین الاسد به عنوان یکی از پایگاه‌های نظامی آمریکا درعراق را مورد اصابت قرار داد.

وی با بیان اینکه این اقدام در راستای انتقام گرفتن از آمریکا انجام گرفت، بیان کرد: این پاسخ سپاه همان انتقام سختی است که رهبر انقلاب آن را وعده داده بود.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه بر انتقام گرفتن از آمریکا رهبری و  فرماندهان سپاه تاکید داشتند، گفت: این اقدام که بر اساس تاکید قرآن و سنت انتقام خداوند است باید زودتر از اینها انجام می‌شد.

وی با بیان اینکه این اقدام شجاعانه سپاه سیلی بر آمریکا بود، بر لزوم دشمن‌شناسی تاکید و خاطرنشان کرد: ایستادگی در برابر دشمنان و مستکبرین سخن قرآن و امری اجتناب‌ناپذیر است که باید بیش ازپیش به آن توجه کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار