خبرهای داغ:
یادداشت/

سردار دل‌ها نه فقط ما که یک جهان منتقمت خواهد بود

سردارم، تو سردار «سلیمانی» از جنس خدا هستی و شفاعت قاتل از مرام تو دور نیست، ولی از قاتل و اربابان مزدور و پلیدشان نمی‌گذریم و تا انتقام نگیریم آرام نمی‌نشینیم؛ نه فقط ما که یک جهان منتقمت خواهد بود.
کد خبر: ۹۲۰۵۷۳۱
|
۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹

سردار دل‌ها نه فقط ما که یک جهان منتقمت خواهد بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امروز شهادت «حاج قاسم سلیمانی» بیش از پیش چهره دشمنان اسلام و انقلاب را به تصویر کشید و به جهانیان نشان داد.

بسم رب الشهدا و الصدیقین

سلام بر آنهایی که رفتند تا بمانند و نماندند تا بمیرند !

سلام بر تمامی شهدای اسلام، شهدای انقلاب، شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم، مدافع امنیت و حریم ولایت و سلام بر تو ای سردار دل‌ها.

سلام بر تو ای حاج قاسم، سردار با صلابت و پر ابهت وطنم، افتخار ایران و اسلام، سلام بر روح بلند و کبریایی‌ات و پیکر ارباً اربا شده‌ات.

این روزها هوای شهرهایمان که نه، هوای کشورمان که نه، بهتر بگویم هوای جهان اسلام را عجیب بارانی کردی...

بارانی از جنس افتخار، عظمت، قدرت، صلابت، استقامت، صبر، شکوه، وحدت، اقتدار، امنیت و آسایش....

شوری عظیم به پا کردی واین غوغا قابل انتظار و از عمق وجودت حکایت دارد که رابطه‌ات با خدا چقدر قوی بود... سپهبد شادی ابدی ارزانیت.

تو اصلاً اهل آسمان بودی نه خاک، لقب شهید زنده  وشهادت جامه‌ای برازنده‌ات بود.

از همان اول جایت روی زمین نبود و یکی از فرشتگان خدا بودی که برای پاسداشت اسلام و مردم ایران پا روی زمین گذاشته بودی و با رفتنت خانواده بزرگی به وسعت جهان اسلام را داغدار کردی.

ای پرچمدار مقاومت ایران چه باشکوه رفتی در شب زیارت امام حسین(ع)، چقدر شبیه شهدای کربلا شده‌ای، اصلاً از هر شهیدی در کربلا نشانی داری، از قاسم(ع) نامش، ازعلی اکبر(ع) ارباً اربا شدنش و از قمر بنی‌هاشم(ع) دست بریده‌اش را به ارث بردی و پر کشیدی؛ آخر تو سیدالشهدای ایرانی، تو سیدالشهدای تاریخ کشورمان شدی و قطعاً خون پاکت مایه حیات اسلام خواهد بود.

سرباز آخر الزمانی(عج) و در شب امام زمانی چه عاشقانه رفتی، رفتی و با رفتنت درهای بهشت را به سوی خود باز و درهای جهنم را به روی دشمنانت گشودی و با عروجی عاشقانه به آرزوی بزرگت دست یافتی و به آغوش همرزمان و دوستان شهیدت پیوستی.

«حاج قاسم» عزیز تو آرزوی ده‌ها ساله‌ات بود که شهید شوی و ده‌ها سال در بیابان‌ها به دنبال شهادت بودی و آخر خون پاکت به دست شقی‌ترین آحاد بشر بر زمین ریخته و به آرزوی خودت رسیدی.

اصلاً از آن روز که اولین حمله‌های مقاومت را در مقابل سفاکانی چون آمریکا و رژیم غاصب و اشغالگر قدس تشکیل دادی همه می‌دانستند آرزوی تو شهادت است؛ در تمام جهان اسلامی خوش درخشیدی و پاداش و اجر زحمتت را گرفتی.

سردار بزرگ و پرافتخار اسلام تو که همواره دلتنگ دوستان شهیدت بودی و آرزوی شهادت داشتی برایمان بگو راز این شهادت را! راستی شهادت‌‌نامه‌ات کی و کجا امضاء شد؟ روز عرفه در مشهد مقدس؟

آخر روز عرفه در مشهد المقدس برای شهادتت دست به دعا گشودی و از زینب خانم دختر شهید «حسین محرابی» خواسته بودی در حرم امام رضا(ع) برای شهادتت دعا کند و گفته بودی شهادت‌نامه‌ها را امروز امضاء می‌کنند.

شاید هم دعای حضرت زینب(س) در حقت اجابت شد، مگر نه اینکه عمری در سوریه به مجاهدت پرداختی و از حرم عمه جان دفاع کردی.

بالاخره خدا هم تا حدی می‌توانست به دعا و خواسته‌ات نه بگوید، ولی تو آنچنان دلبری کردی که باید جایی دعایت مستجاب می‌شد و این دور از کرم و رحمت خدا بود که چنین بنده مخلصی از خدا حاجتی بخواهد و خداوند اجابت نکند... و آنچنان گفتی «منم باید برم، آره برم، سرم بره... یک روزیم بیاد نفس آخرم بره» که آخر رفتی  و به پاس سال‌ها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدان‌های مبارزه با شیاطین و اشرارعالم، شهید شدی و به آرزوی دیرینه‌ات رسیدی... گوارای وجودت این شهد شیرین شهادت و «احلی من العسل».

ای حبیب دل انسان‌های عاشق خدا، سال‌ها میان انفجارها زندگی کردی ولی اجازه ندادی حتی یک بار هم  صدای انفجار در شهر ما شنیده شود، مگر می‌شود برای عمری جهاد در راه خدا و تلاش برای حفظ امنیت مردم و اقتدار نظام اسلامی پاداشی به جز شهادت متصور بود؟ ما همه  تا آخرعمر مدیون تو هستیم.

وقتی با جسم در دنیای کوچک ما بودی دلت تنگ بود، حالا حکایت تو در قهقهه مستانه‌ات و در شادی وصلت که «عند ربهم یرزقونی» چقدر شنیدنی است.

راستی «حاج قاسم» از شب پر کشیدنت برایمان بگو؛ تو که دلتنگ دوستانت بودی و آرزوی شهادت داشتی  وهمواره از خدا می‌خواستی تو را به رفقایت ملحق کند، بگو که آن شب چگونه ارواح طیبه شهیدان، روح مطهرت را در آغوش گرفتند؟

یارانت حتماً همه صف بسته بودند «حاج قاسم»، و حالا که یک رفیق از رفقایشان که سال‌ها درد هجران تحمل کرده و با ردای شهادت به کنارشان رفته را در آغوش کشیده و درد دوری و دلتنگی را از بین بردند.

لابد اول سمت اربابت اباعبدالله(ع) رفتی؟ حتما به اینکه لبیک‌گویان به ندای «هل من ناصر ینصرنی» امام معصوم را پاسخ دادی به تو افتخار کرده، مرحبا به مردانگیت ای شهید زنده عشق که پیش اربابت رو سفید شدی، مطمئنم خیلی حرف‌ها برایش داشتی و دل‌ سیر نگاهش کردی.

 البته که این حق توست؛ سرباز آخرالزمانی‌اش بودی.

گمان کنم به دستان علمدار قمر بنی هاشم(ع) نیز بوسه می‌زنی؛ حتما علمدار هم به دستان بریده شده‌ات بوسه زده  و سری از تحسین برایت تکان داده.

از حضرت زینب(س) برایمان بگو که چگونه به استقبالت آمد؟ حرفی از این نشد که اگر در کربلا بودی اجازه نمی‌دادی دست نامحرمی به ناموس شیعه و ناموس اهل بیت(ع) برسد؟

پیش روی امام خمینی)ره) چگونه بودی؟ حتما از گریه‌های معروف خود سر دادی و لابه لای حرفاهایت از نارفقاتی‌ها و بی‌معرفتی‌هایمان شکایت کردی و ازسست عنصری ما گلایه.

در فراق شهید «احمد کاظمی»  گریه و بی‌تابی بی‌امان می کردی و از خدا می‌خواستی تو را به این شهید والا مقام برساند، خودت با بغض و گریه گفتی به شهید «کاظمی» حسادت می‌کنی و حاضری عمر خود را بدهی و یک بار دیگر صدایش را بشنوی،«یاران همه رفتند، افسوس که جا مانده منم/ حسرتا این گل خارا، همه جا رانده منم/ پیر ره آمد و طریق رفتن آموخت، آنکه نارفته و جا مانده منم»

حالا می‌خواهم بگویم «حاج قاسم» دیگر بغض نکن، دیگر گریه نکن، سرانجام عمرت را دادی و نه تنها صدایش را شنیدی بلکه در کنارش و آغوشش آرام گرفتی.

سردار رشید اسلام، سردار با صلابت  و چهره‌ بین‌المللی مقاومت حال بگذار از فراغت برایت بگویم، فراغت آنچنان جان سوز است که در باور کسی نمی‌گنجد که پر کشیدی و رفتی و آسمانی شدی، همه دوستداران و عاشقانت یکپارچه در سوگ تو نشسته و در غم فراغت خون گریه می‌کنند.

از حال و روز ما هم بپرس سردار...

از دلتنگی‌هایمان از اشک‌هایمان که بند نمی‌آید؛ بنا نبود به قیمت رسیدن خودت به وصال این همه ما را ویران کنی، البته حق داری دنیا جای قشنگی نیست

«حاج قاسم»، با شهادتت بعض ملت ترکید حقا که مالک اشتر زمان بودی و جهان اسلام در فراغت برای همیشه داغدار خواهند بود، مردم حتی اگر از برخی مسئولین دلخوری داشتند اما تو را سمبل افتخار خودشان دانستند ودر دل میلیون‌ها ایرانی و صدها میلیون مسلمان دنیا رسوخ کردی و سردار محبوبشان بودی.

سردار محبوب همه گرایش‌ها، به یقین می‌گوییم که بعد از مقام معظم رهبری محبوب‌ترین چهره کشورمان بودی، حال همه داغ دیده و دل سوخته‌ایم، دلسوخته و منتظر انتقام ... انتقامی سخت از کسانی که دست به چنین اقدام وحشیانه و وقیحانه زدند که قطعاً این انتقام تسلی دل داغ دیده‌مان خواهد شد.

«حاج قاسم» عزیز مطئنم از خون پاک تو هزاران لاله آزادی‌خواه و استکبارستیز در سراسر عالم خواهد روید و انتقام خون پاک تو را صالحینی از جنس نور از شقی‌ترین خلایق خواهند گرفت.

راستی سردار خودت می‌خواهی با قاتلانت چه کنی؟ شفاعت؟

یاد حرف‌های دلربایت در جمع رزمندگان جبهه بوکمال سوریه افتادم که از شهید «علی محمدی» فرمانده گردان412 لشكر ثارالله سخن به میان آوردی و گفتی «ای برادر عرب که به دنبال من هستی و من به دنبال تو، به خدا قسم اگر من را شهید کنی من شفاعتت می‌کنم.»

سردار یاد حرف‌هایت که سال گذشته در سالروز عملیات مرصاد و رمضان در شهرمان زدی افتادم، «ما ملت امام حسین(ع)‌ایم، ما ملت شهادتیم»  با بغض گلویت گفتی «تو مکن تهدید از کشتن که من، تشنه‌ زارم به خون خویشتن/ گر که ریزد خون من آن دوست‌رو، پایکوبان جان برافشانم بر او/ وقت جولان بر سر میدان کنند، رقص اندر خون خود مردان کنند/ چونکه هم از دست خود دستی زنند، چون رهند از نفس خود، رقصی کنند»

ای سپهدار لشکر، ای علمدار حرم، حاج قاسم، تو قاتل خود را برادر صدا می‌زنی و این حرفا حکایت  بسیاری برایمان دارد، روح و شخصیت تو آنچنان بزرگ و عظیم است و به قدری اوج گرفته که رفتارت با قاتل خود نیز جز از سر کرامت و بزرگواری نمی‌تواند باشد که البته، به مولای خود امیرمومنان علی(ع) اقتدا کرده‌ای که چنان سفارش قاتل خود را به فرزندان خویش می‌کرد، که گویی برای میهمان محترم و بزرگواری سفارش می‌کند که مبادا به او بد بگذرد! این تنها از روح‌های بزرگ و شخصیت‌های سترگ سر می‌زند و بس!

سردارم، افتخار میهنم می‌خواهم بگویم ما نمی‌توانیم مثل تو باشیم، تو سردار «سلیمانی» از جنس خدا هستی و شفاعت قاتل از مرام تو دور نیست، ما دعا می‌کنیم این خون‌ پاک به ناحق ریخته شده‌ات، زمینه ظهور مولا و آقایمان حجت بن الحسن(عج) را هرچه زودتر فراهم کند، ولی از قاتل و اربابان مزدور و پلیدشان نمی‌گذریم و تا انتقام نگیریم آرام نمی‌نشینیم؛ نه فقط ما که یک جهان منتقمت خواهد بود.

دشمنان فرومایه‌ات تصور و خیال باطلشان بر این بود که با به شهادت رساندنت می‌توانند به اهداف خود در منطقه دست یابند ولی  نمی‌دانستند خون پاکت قلوب ایرانیان و عراقی‌ها و میلیون‌ها عاشق اهل بیت(ع) و دلبسته به اسلام  و آزادی‌خواهان را در راه مقاومت محکم، استوار و مصمم‌تر می‌کند و امروز همه‌ دلبستگان مقاومت خونخواه شما هستند و وجود پاکت اکنون فراتر از زنده بودنت به اسطوره‌ای جاودان در تاریخ کشورمان تبدیل شده است.

ترامپ قمارباز از احمق‌ها آفریده شده، نمی‌دانست با این اقدام احمقانه چه خدمتی به اسلام و محور مقاومت می‌کند و آمریکا و اسرائیل را به سمت نابودی پیش می‌برد.

سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» فرمانده پرافتخار و فداکار سرباز مخلص و شجاع  ولایت و امت اسلام این شهادت تو پایان دهنده امنیت برای رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا در منطقه خواهد بود و قطعاً خط جهاد مقاومت با انگیزه‌ مضاعف ادامه خواهد یافت و پیروزی قطعی در انتظار مجاهدان این راه مبارک است.

اسطوره ملی و فرامنطقه‌ای مبارزه به تروریسم اگر وجود پر مهرت از کنار ما رفت اما مهر و محبتت و افتخار ملت ایران در دل  تک تک مسلمانان باقی خواهد ماند و خون پاکت سرچشمه‌ای زنده برای مبارزه با استکبار و ظالمان عالم خواهد بود تا پیروز نهایی حق بر باطل .

ای ذلفقار رهبر... و مالک اشتر زمان راهت قدرتمندتر از گذشته ادامه خواهد داشت و با تلاش و کوشش مجاهدان راه خدا پرچم اسلام در قدس و بر خرابه‌های کاخ سفید برافراشته خواهد شد. ان شاالله.

حاجی راستش را بخواهی از رفتنت جگرمان سوخته و شرحه شرحه شده، آتشی در دلمان افروخته شده که تنها با انتقام گرفتن از دشمنانت خاموش نخواهد شد ولی در این میان نگران نیستیم اگر سردار «سلیمانی» را از دست داده‌ایم، میلیون‌ها سردار «سلیمانی» دیگر داریم، اگر مالک اشتر زمان را از دست داده‌ایم بدانیم این جبهه هزاران مالک دارد و تیغ تدبیر «سیدعلی» هنوز هست... ناامید و سست نشده‌ایم و اطمینان داریم جبهه مقاومت از این بعد، با اقتدار و انگیزه بیشتری علیه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها وارد عمل می‌شود و انتقام خون تو و یاران باوفایت را در جبهه‌ای به وسعت امت اسلامی خواهند گرفت.

حال ما می‌مانیم و عهدی که بسته‌ایم .. تو به وظیفه سرخ خویش عمل کردی، اینک وظیفه ماست که در سنگرهای مختلف پا برجاتر از همیشه، محافظ انقلاب اسلامی و آرمان‌های انقلاب باشیم؛ آرمان‌هایی که با خون سرخت مقدس و آسمانی گشته است، ما عشق و آرمانت را ادامه خواهیم داد و تو راحت بخواب حرم بی‌مدافع نمی‌ماند فقط دلمان برایت تنگ می‌شود.

نام تو افتخار، راه تو ماندگار، مرگ سرخت خروش روزگار

 امید که یاد و خاطره حماسه‌آفرینی‌های بی‌پایانت برای همیشه ماندگار و الهام‌بخش نسل‌های امروز و فردای سرزمینمان باشد.

عزتت مستدام سردار با ابهت وطنم.

طیبه یوسفی مظاهر

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار