حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است

امام جمعه قروه گفت: در روز نهم دی ماه مردم در حمایت از اسلام ناب محمدی (ص) و در حمایت از انقلاب اسلامی و در حمایت از ولایت و در تبعیت از ولایت چنان جان تازه‌ای به رگ‌های انقلاب اسلامی دمیدند که همه متحیر شدند
کد خبر: ۹۲۰۲۶۸۹
|
۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام عابدین رستمی امروز و در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اهمیت گرامیداشت روز نهم دی ماه اظهار داشت: روز نهم دی ماه روز بصیرت است همان بصیرتی که بسیاری در آن شکست خوردند و حضرت آقا نیز آنان را خواص بی بصیرت نامیدند.

وی با بیان اینکه مردم خالق حماسه نهم دی ماه بودند، افزود: ۴۵ میلیون نفر در روز نهم دی ماه به خیابان‌ها آمدند و طومار فتنه گران را در هم پیچیدند.

امام جمعه قروه خاطر نشان کرد: ما در چنین روزی دیدیم که بصیرت مردم عادی از برخی خواص نیز بسیار بیشتر بود که نقش خود را در روز نهم دی ماه نشان دادند.

وی با تاکید بر اینکه فتنه سال ۸۸ را با هیچ واژه دیگری جز فتنه نمی‌توان توصیف کرد بیان داشت: فتنه در واقع امتحان ولایت مداری است و در سال ۸۸ اتفاقاتی رخ داد که دارای نکته‌های حائز اهمیتی است از جمله آنکه فتنه گران به صورت آرام و خزنده زمینه‌های فتنه را از درون آغاز نمودند.

رستمی ادامه داد: فتنه گران وقتی فضا آماده شد، از طریق خشونت‌های میدانی و خیابانی و استخدام شخصیت‌های موجه و به ظاهر محبوب وارد عمل شدند که بتوانند به اهداف خود دست یابند.

وی تصریح کرد: استفاده از شعار‌های خوب وجذاب و گمراه کننده دیگر ترفند فتنه گران بود و با دم زدن از اصول متعالی انسانی و تلاش برای تغییرجایگاه شهید و جلاد و ظالم و عادل به دنبال برداشتن پرچم به ظاهر بر پایه‌ی عدالت بودند.

رستمی با بیان اینکه فتنه گران حاکمان وقت را به ظلم و مردم گریزی متهم می‌کنند افزود: اینگونه افراد از صلح و عدالت و آزادی سخن می‌گویند و با شعار‌های زیبا به دنبال جذب مردم هستند در حالی که کارنامه عملی آنان چنین چیز‌هایی را نشان نمی‌دهد.

وی در پایان با تاکید بر لزوم برگزاری باشکوه مراسم نهم دی ماه خواستار حضور حداکثری مردم در این مراسم شد و گفت: مردم باید با حضور حداکثری خود در این مراسم پاسخ محکمی بر یاوه گویی‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بدهند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات