خبرهای داغ:
مسئول حوزه مهدیه شهرستان ملایر خبر داد

برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی ویژه بانوان در بخش جوکار ملایر

مسئول حوزه مهدیه شهرستان ملایر از برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی ویژه بانوان گرامیداشت هفته بسیج و روز دانشجو در بخش جوکار شهرستان ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۹۲۲۵
|
۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰

برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی ویژه بانوان در بخش جوکار ملایرسمیه بروجردی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار داشت: مسابقات آمادگی جسمانی ویژه بانوان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و روز دانشجو در سالن ورزشی صالحین بخش جوکار شهرستان ملایر برگزار شد.

وی افزود: این دوره از مسابقات به همت هیئت روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستان ملایر و همکاری هیئت همگانی و حوزه مقاومت مهدیه سپاه ناحیه ملایر و مسئول نمایندگی اداره ورزش وجوانان بخش جوکار ویژه بانوان با هدف گسترش و جذب خانواده‌ها به ورزش و نهادینه کردن فرهنگ نشاط اجتماعی در بخش‌ها و روستاهای شهرستان اجرایی شد.

مسئول حوزه مهدیه شهرستان ملایر ابراز داشت: از 80 نفر از بانوان ورزشکاری که در باشگاه‌های حسین‌آباد شاملو، ازندریان و بخش جوکار فعالیت و تمرین می‌کنند در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

وی اظهار داشت: در دیدارهایی دوستانه در رشته‌های پلانک، طناب‌کشی، دراز نشست، شنا، برپی و دو 36 متر برای کسب مقام و رتبه برتر با هم به رقابت پرداختند.

بروجردی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات در رده سنی نونهالان غزل ابراهیمی از ازندریان، مرجان امیری از حسین‌آباد شاملو و زهرا شیری از جوکار به مقام اول تا سوم دست پیدا کردند.

وی ادامه داد: در رده سنی نوجوانان هانیه میرزایی، زهرا روزبهانی و فاطمه جهانگیری از ازندریان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

مسئول حوزه مهدیه شهرستان ملایر اظهار داشت: در رده سنی جوانان سمیرا نوری و معصومه جعفری از جوکار و مینا شمس از ازندریان به ترتیب اول تا سوم شدند و  در رده سنی بزرگسالان مائده رضایی و معصومه کریمی از جوکار و سحر اسدی از حسین‌آباد شاملو به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست پیدا کردند.

وی خاطرنشان کرد: در رده سنی پیشکسوتان فاطمه تاجوک از جوکار، خدیجه علیزاده از حسین‌آباد شاملو و فاطمه الوندپور از جوکار به مقام‌های اول تا سوم این مسابقات دست پیدا کردند.

بروجردی با بیان اینکه فاطمه زند عباس آبادی، فاطمه فارسی و زهرا محمدی داوری این دوره از مسابقات را بر عهده داشتند، یادآور شد: هیئت روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستان ملایر در انجام فعالیت‌های فرهنگی ورزشی، بازدید و احداث خانه‌های ورزش روستایی با همکاری اداره ورزش وجوانان، مسئولین شهرستان ملایر و بخش‌های تابعه آن و نمایندگی‌های اداره ورزش و جوانان در بخش جوکار و سامن در دو بخش آقایان و بانوان دستی توانا داشته و در راه رسیدن به اهداف اداره ورزش وجوانان و هیئت مربوطه در پیشرفت و گسترش ورزش در روستاها و مناطق محروم شهرستان از هیچ تلاشی مضایقه نکرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات