خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی:

صیانت از انقلاب و خون شهدا وظیفه‌ای ملی است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی گفت: جامعه ایثارگری به‌عنوان ارکان اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران در جهت تحقق بیانات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب پیشتاز هستند.
کد خبر: ۹۱۹۷۶۹۸
|
۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۷

گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عباس پورحسن در دیدار با حجت‌الاسلام سیفعلی محمدزاده امام‌جمعه شهرستان شبستر اظهار داشت: صیانت از انقلاب و خون پاک و مطهر شهدا وظیفه‌ای ملی است.
وی با بیان اینکه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران همواره نقش ارزنده‌ای در دفاع از ارزش‌های والای انقلاب دارند  بیان کرد: جامعه ایثارگری به‌عنوان ارکان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهت تحقق بیانات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب نیز پیشتاز هستند.
پورحسن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را باعث ماندگاری انقلاب عنوان کرد و افزود: امروز دشمنان به دنبال کم‌رنگ کردن باورها و اعتقادات مردم هستند که ترویج این فرهنگ ارزشی می‌تواند راهکاری اساسی در برابر توطئه‌های آنان باشد.
وی ادامه دادن راه شهدا را یک تکلیف خواند و اظهار داشت: رشد و تعالی نظام مرهون جان‌فشانی‌های شهدا و ایثارگران بوده و به یمن وجود جامعه ایثارگری، انقلاب اسلامی سرزنده و بالنده مسیر روبه‌پیشرفت را طی می‌کند.
پورحسن رسیدگی به مسائل و مشکلات خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر را وظیفه تمام دستگاه‌های اجرایی دانست و افزود: خدمات‌رسانی شایسته و مطلوب به این بزرگواران کمترین کار در مقابل ایثار و فداکاری آنان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها