ثبت نام ۳۶ داوطلب برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در سلسله و دلفان

پرونده نام نویسی از داوطلبین نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه دلفان و سلسله با ثبت نام ۳۵ نفر داوطلب مرد و یک نفر داوطلب خانم بسته شد
کد خبر: ۹۱۹۷۵۵۳
|
۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، فرماندار دلفان در جمع خبرنگاران افزود:در آخرین روز از روند نام نویسی انتخابات مجلس یازدهم، ۱۳ نفر کار ثبت نام خود را در فرمانداری دلفان و یک نفر هم در ستاد انتخابات وزارت کشور اقدام به نام نویسی در انتخابات یازدهم مجلس کرد.

 

حشمت بهمنی اظهارداشت: آمار ثبت نام شدگان نهایی در حوزه انتخابیه دلفان و سلسله به ۳۶نفر رسید و این آمار نسبت به دوره های قبل افزایش چشمگیری داشته است.

 

وی تصریح کزد: از مجموع ۳۶ نفر ۱۸ نفر از شهرستان دلفان و ۱۸ نفر هم از شهرستان سلسله داوطلب نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه دلفان و سلسله شده اند.

 

بهمنی ادامه داد: مسن ترین ثبت نام کننده در این حوزه ۶۲ سال و جوانترین هم ۳۱ سال سن دارد.

 

فرماندار دلفان افزود: از بین ثبت نام کنندگان ۵ نفر دارای مدرک دکتری ،۲۹ نفر مدرک کارشناسی ارشد و ۲ نفر هم دارای مدرک لیسانس می باشند.

 

بهمنی گفت: از بین داوطلبین نمایندگی مجلس در این حوزه ۱۵ نفر کارمند،۶ نفر فرهنگی،۶ نفر شغل آزاد، ۳نفر بازنشسته،یک نفر قاضی،۴ نفر مدرس دانشگاه و ۲ هم نفر پزشک هستند.

 

وی در پایان از تمام کسانی که در طول مدت نام نویسی داوطلبین نمایندگی مجلس تلاش کردند تقدیر کرد و گفت: در طول یک هفته ای که کار ثبت نام داوطلبان نمایندگی انجام گرفت نیروها و کارکنان فرمانداری، هیئت های نظارت و بازرسی و نیروهای نظامی و انتظامی و تمام کسانی که در روند ثبت نام ستاد انتخابات شهرستان را یاری کردند تقدیر و تشکر می نمائیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات