مسئول بسیج هنرمندان مازندران خبر داد؛

شناسایی و جذب بیش از ۵ هزار ۵۰۰ هنرمند در سازمان بسیج هنرمندان مازندران

«حمیدرضا هراسانی» از شناسایی و جذب بیش از ۵ هزار ۵۰۰ هنرمند در سازمان بسیج هنرمندان مازندران خبرداد.
کد خبر: ۹۱۹۷۲۰۱
|
۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲

به گزارش سرویس هنرمندان خبرگزاری بسیج، «حمیدرضا هراسانی» مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلا مازندران عصر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مازندران اظهار داشت: سازمان بسیج هنرمندان از سال 86 به مدت 12 سال با هدف شناسایی، جذب و سازماندهی و توانمندسازی و بکارگیری و جبهه‌سازی هنرمندان تشکیل و در 20 شهرستان کانون و دفتر دارد.

وی از جذب بیش از 5 هزار و 500 هنرمند بسیجی استان خبر داد و گفت: هنرمندان در ده رشته هنری تئاتر، فیلم، عکس، تجسمی، تعزیه، شعر، ادبیات داستانی، خوشنویسی، صنایع دستی، سرود و آوای انقلاب سازماندهی و به تولید آثار انقلابی می‌پردازند.

وی برگزاری جشنواره‌های فیلم و داستان و مستند و تئاتر و عکس و شعر را از جمله برنامه‌های سال اعلام کرد و افزود: سوگواره تعزیه، تولید آثار سرود و موسیقی ارزشی، یادواره شهدای هنرمند، کارگاه‌های ادبیات داستانی، جشنواره ادبیات داستانی، نمایشگاه هنری و تجسمی و صنایع دستی از دیگر برنامه‌هاست.

هراسانی از موفقیت دو شاعر بسیجی در جشنواره کشوری شعر «در امتداد فجر» در یزد خبر داد و گفت: همچنین در رشته تجسمی در جشنواره کشوری 6 هنرمند مازندرانی موفق به کسب عنوان شدند.

این مسئول با بیان اینکه در طول 12 سال فعالیت، مدت 3 سال به عنوان رتبه برتر کشور شناخته شدیم، گفت: این سازمان با همکاری متولیان فرهنگ و هنر استان تلاش دارد تا اتفاقات خوبی در حوزه هنر انقلابی رقم بزند.

ارسال نظرات