خبرهای داغ:
فرمانده مرزبانی کشور:

امنیت کامل در مرزهای کشور حاکم است

فرمانده مرزبانی کشور با بیان اینکه امنیت کاملی در مرزهای کشورمان حاکم است، گفت: از ورود بیگانگان به کشور جلوگیری می کنیم.
کد خبر: ۹۱۹۶۴۰۵
|
۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی سردار رضایی در این دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجن شرقی با بیان اینکه علی‌رغم تهدیدات، امنیت خوبی در مرزها حاکم است گفت: این نظم و امنیت مهم و حیاتی است و مرزهای ایران اسلامی به دلیل حضور فعال و قدرتمند مرزبانان و مرزنشینان در سراسر کشور از امنیت مطلوبی برخوردار است.
وی روابط ایران با کشورهای آذربایجان، ارمنستان، عراق و ترکیه را بسیار خوب عنوان کرد ادامه داد: در مرزهای شرقی (پاکستان و افغانستان) نیز کارهای بسیار خوبی انجام شده و تلاش ما برای مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر با قدرت ادامه دارد.
سردار رضایی تاثیر روابط دیپلماتیک در امنیت مرزهای کشور را مشهود دانست و گفت: با همتایان خود در کشورهای همسایه همکاری های بسیار خوبی داریم تا امنیت مطلوبی در سراسر مرزهای ایران اسلامی برقرار کنیم و از ورود بیگانگان به کشور جلوگیری کنیم.
فرمانده مرزبانی ناجا تاکید کرد: علی رغم تمام سختی ها و شرایط سخت خدمت در مرز، مرزبانان ما با روحیه دفاع مقدسی از مرزهای کشور پاسداری و حراست می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها