رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسرمطرح کرد:

راه اندازی هسته‌های مرکز رشد واحد‌های فن آور با همکاری سپاه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر در دیدار با فرمانده سپاه این شهرستان ابراز امیدواری کرد که در آینده با همکاری سپاه شهرستان رامسر و راه اندازی هسته های مرکز رشد واحدهای فن آور دردانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر بتوان به هدف های بلند علمی،فرهنگی و پژوهشی دست یابیم.
کد خبر: ۹۱۹۶۳۳۵
|
۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰

 

به گزارش سرویس بسیج اساتید خبرگزاری بسیج از مازندران،دکتر علیرضا یکرنگی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر در دیدار با  سرهنگ محمدرضا خمسیه فرمانده سپاه این شهرستان به جایگاه بسیج اشاره کرد و افزود:معتقدیم بسیج و بسیجی بودن، یک فرهنگ و مسئولیتی است که باید تلاش کنیم آن را به‌خوبی به اجرا درآوریم.

دکتر یکرنگی ابراز امیدواری کرد که در آینده با همکاری سپاه پاسداران شهرستان رامسر و راه اندازی هسته های مرکز رشد واحدهای فن آور دردانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر و همچنین بهره گیری از پتانسیل استادان این واحد دانشگاهی، به هدف های بلند علمی،فرهنگی و پژوهشی دانشگاه و شهرستان دست یابیم و با همکاری بسیج دانشجویی برنامه های علمی و فرهنگی تاثیر گذاری در سطح دانشگاه و شهرستان اجرا کنیم.

به گفته دکتر یکرنگی دانشگاه رامسر با تمام توان در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران و تبیین گام دوم انقلاب از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و با کمال میل آماده همکاری با بسیج و سپاه پاسداران است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها