پایگاه بسیج شهید هداوند در پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی راه اندازی شد

پایگاه بسیج پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی در مراسمی با حضور فرمانده و مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) راه اندازی شد.
کد خبر: ۹۱۹۶۱۶۶
|
۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرپرستی این پایگاه که به نام شهید سرافراز دفاع مقدس شهید قاسم هداوند، مزین شده با حکم فرمانده حوزه بسیج ادارات حضرت ثامن الائمه (ع) کرج به دکتر حسین هداوند میرزایی از محققان پژوهشگاه محول شده است.

پایگاه بسیج شهید هداوند در پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی راه اندازی شد

در ابتدای این مراسم دکتر نیراعظم خوش خلق سیما، رییس پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی در سخنانی با اشاره به فرازهایی از فرمایشات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت و جایگاه بسیج ابراز امیدواری کرد که به برکت راه اندازی پایگاه بسیج شهید هداوند، زمینه حضور بیش از پیش پژوهشگاه در این عرصه فراهم شود.


در ادامه فرمانده حوزه بسیج ادارات ۲۲۹۱ حضرت ثامن الائمه (ع) هم طی سخنانی از استقبال و حمایت های ریاست پژوهشگاه از راه اندازی پایگاه بسیج شهید قاسم هداوند تقدیر کرد.


حجت الاسلام والمسلمین تقی خانی، مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد (ع) و سرهنگ پاسدار اعظمی، فرمانده سپاه ناحیه نیز در سخنان خود به تبیین نقش بسیج در تامین امنیت جامعه و دیگر عرصه ها پرداختند.

 

خبرنگار: فرهادی

ارسال نظرات
پر بیننده ها