فرمانده حوزه سه نصرناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:

مأموریت بسیج منحصر به جنگ نظامی نیست

حسین رحیمیان: مأموریت بسیج منحصر به جنگ نظامی نیست، این شجره طیبه در جنگ فرهنگی نیز خود را به خوبی نشان داده است.
کد خبر: ۹۱۹۵۶۴۰
|
۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، فرمانده حوزه سه نصرناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد در بازدید از پایگاه جوادالائمه قاسم آباد به گفت و گو با اعضای شورای پایگاه پرداخت.
حسین رحیمیان در این بازدید با تبریک هفته بسیج عنوان کرد: مأموریت بسیج منحصر به جنگ نظامی نیست. این شجره طیبه در جنگ فرهنگی نیز خود را به خوبی نشان داده است .
وی با اشاره به مأموریت بسیج برای کمک به محرومین و قشر مستضعف جامعه اظهار کرد: بسیج با هدف حمایت از قشر ضعیف جامعه اقدام به راه اندازی صندوق های قرض الحسنه برای کمک به محرومان همان محله کرده است.
رحیمیان در ادامه به دستاوردهای سپاه در حوزه سازندگی پرداخت و تأکید کرد: گروه های جهادی بسیج یزد در امداد رسانی به هموطنان در حوادثی مانند زلزله کرمانشاه و سیل خوزستان و گلستان خوش درخشیدند.
وی گفت: گروه های جهادی علاوه بر کمک به هموطنان آسیب دیده در حوادث مختلف باید اولویت خود را محله خود قرار دهند و خدمت به محرومین همان محله باید در اولویت باشد.
فرمانده حوزه سه نصر دغدغه مردم محله قاسم آباد یزد در مورد بحث اتباع و امنیت را به حق دانست و بیان داشت: در بحث امنیت محله نیز بسیجیان می بایست ضمن همکاری با نیروی انتظامی به احصا آسیب ها و تهدیدهای محله بپردازند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات